Наша творчість

"Моя Батьківщина: місце, де я живу / місце, яке я люблю"

"Моя Батьківщина: місце, де я живу / місце, яке я люблю"

Як ми приймали участь у конкурсі «Гринвіч»

Як ми приймали участь у конкурсі «Гринвіч»

Всеукраїнська гра з англійської мови PUZZLE

Всеукраїнська гра з англійської мови
PUZZLE

«Читати англійською –це модно»

«Читати англійською –це модно»

У Чернівецькій області урочисто відкрили Рік англійської мови

У Чернівецькій області урочисто відкрили Рік англійської мови

5

Профілактична та корекційна робота спрямована на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів у всіх учасників навчально-виховного процесу; психологічна допомога та соціально-правовий захист дітей, що потрапили в складні життєві обставини, постраждали від складних суспільно-політичних умов; переселенцям, біженцям, членам їх сімей; родинам учасників та загиблих у ході АТО.Технологія соціально-психологічної допомоги в ситуаціях ПТСРДіагностичний етап.Психологічний супровід роботи з дітьми, педагогами та батьками за даною проблематикою передбачає в першу чергу проведенн

4

 
Психотехнологія адаптивної саморегуляції стресу: інтерактивні вправи для групової роботи, релаксаційні вправи
Методи психічної саморегуляції для зняття симптомів напруги і тривоги – аутотренінг, прогресивна м'язова релаксація, активна візуалізація позитивних образів
 
Саморегуляція – доцільне функціонування живих систем різних рівнів організації і складності.
Варто розглянути докладніше адаптивні антистресові технологій з допомогою саморегуляції психологічного стану.

3

Методичні рекомендації щодо організації в закладі освіти психологічного та соціально-педагогічного супроводу дітей, які пережили втрату батьків внаслідок військових дій
 
Внаслідок складної соціально-політичної ситуації в країні серед дітей, підлітків, учнівської молоді та інших учасників навчально-виховного процесу розповсюджуються такі психологічні проблеми, як гострі емоційні розлади, реактивні стани, переживання втрати близьких, дезорієнтація та панічні напади.

2

Комплекс методик діагностики стресу
Шкала реактивної та особистісної тривожності
(Спілбергер – Ханін)
Підвищена тривога є основним механізмом не адаптивної поведінки, однак, певний рівень тривожності – природна й обов'язкова особливість продуктивної активності людини. Кожний має свій рівень тривоги і тривожності. Самоконтроль і самооцінка цього стану є істотним компонентом адаптивної саморегуляції, тому що підвищений рівень тривожності є провідним «облігатним механізмом» дезадаптивних розладів.

1

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ З РОДИН ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
 
Мета тренінгового заняття — формування психологічної стійкості дітей, спроможності до пристосування в складному світі.
Завдання:
формування позитивного мислення, віри в себе та свої сили;
формування гнучкості соціального поводження (вміння пристосуватися до нових надскладних умов з мінімальним негативним впливом на психіку);
профілактика та подолання тривоги, психоемоційного напруження.
Час: 2,5 год.

Сторінки

Підписатися на RSS - Наша творчість