Атестація 2005

Поділіться статтею з друзями: 

Атестаційно- екскурсійна подорож по Україні

 

Сьогодні ми здійснимо цікаву подорож в царство географії і української мови та літератури. Коли мандрівка чи подорож, поїздка чи екскурсія є невід’ємною частиною Вашого життя, все незвідане незборимо манить вас, полонить Вашу уяву, а очікування нового трепетно виповнює Вашу душу, значить ви - не просто педагог, а людина високого професійного лету.

Географа і філолога об’єднує
Красивий, щедрий, рідний край
І мова наша - солов’їна
Люби, шануй, оберігай
Наш край, що зветься... (Україна)

Перед вами карта України. Ось такою ми бачимо нашу неньку - Україну: квітучою, радісною, веселою, заможною і щасливою!
Сьогодні ми пропонуємо Вам здійснити атестаційно-екскурсійну мандрів- ку по Україні.

Ви в подорож рушаєте
По рідній Вам землі,
То ж хочем побажати
Удачі вам в путі!

1. Ми вирушимо з вами у одне гарне місто. За переказами батьків його заклали князі, що мечем боронили цей край. Воно стояло на лівому березі Прута.
Через татарські напади і часті повені місто занепало. Його відбудували на протилежному високому березі Прута, де воно стоїть і нині.
Що це за місце? (Так , це Чернівці)
У цьому місті на вас чекає бліц-турнір:
Питання для вчителя географії:
1. Найвища гірська система світу. (Гімалаї)
2. Найбільший острів нашої планети. (Гренландія)
3. Найдовша річка світу. (Ніл)
4. У якій області України найбільше міст? (У Донецькій)
5. Що називають, горючим каменем? (Кам’яне вугілля)
6. Яке море немає берегів? (Саргасове)
7. Найменша за площею держава світу. (Ватикан)
8. Скільки країн мають вихід до чорного моря? (6. Україна, Росія, Болгарія, Туреччина, Румунія, і Грузія)
9. Яке озеро називають гнилим морем? (Сиваш)
10. Назвіть ріку, в назві якої є три ноти? (Мі-сі-сіпі)
Питання для вчителя української мови і літератури:
1. Синонім слова медикаменти. (Ліки)
2. Текст твору надрукований на машинці, або написаний автором від руки. (Рукопис)
3. Зупинка голосу під час читання.(Пауза)
4. Художнє перебільшення. (Гіпербола)
5. Що знаходиться в середині школи? ( Буква о )
6. Короткий влучний вислів повчального змісту. ( Прислів’я )
7. Які два займенники псують дорогу? ( Я-ми )
8. Розмова двох осіб. ( Діалог )
9. За допомогою яких двох займенників можна зробити руки чистими? ( Ви-ми-ти )
10. Рід літератури, у творах якого зображується внутрішній світ людини? ( Лірика )
2. Щоб дізнатися про місто, у яке ми далі вирушимо, Вам потрібно відгадати ребус. ( Рівне )
У цьому місті знайдена старовинна грамота, в якій зашифрований мудрий вислів, який повинен бути життєвим кредом кожного вчителя. Ваше завдання – розшифрувати його.
Вислів: « Не кажи не вмію, а кажи – навчусь».
Дійсно, вчитися у житті ніколи не пізно. Вчитель завжди повинен не тільки вчити дітей, а й самому вчитися, розвивати іскорки творчості у собі і дітях. Кажуть, що тільки той, хто горить, може запалити інших.
3. Наступне місто є найбільшим сусідом Києва, його молодшим братом.
Одна з легенд розповідає, що назву місто взяло від його засновника – слов’янського князя Чорного. У зв’язку з цим, особливий інтерес викликає знаменита Чорна Могила. Це величезний князівський курган, один з найбільших на Русі. Тут, кажуть, похований перший князь цього міста - Чорний.
Що це за місто? ( Чернігів )
Тут Вас очікують знайомі незнайомці. Вам потрібно впізнати видатні постаті за портретами, вказати роки їхнього життя і пригадати, чим вони себе прославили.
4.Його спочатку було поховано на Смолянському кладовищі в Петербурзі через три дні після смерті. У якому місті відбулося перепоховання цього відомого поета?
Назвіть місто і прізвище поета. ( Місто Канів, Т.Г.Шевченко )
У дорозі часто трапляються якісь пригоди, виникають різні ситуації, з яких треба знайти вихід.
Ми пропонуємо вам знайти вихід із педагогічної ситуації
Ситуація 1.
Вчитель спокійно, з категоричною впевненістю викладає навчальний матеріал у 10 класі. Несподівано у зосередженій тиші звучить голос учня: «Я не погоджуюсь з Вашим твердженням, що…»
Клас з цікавістю чекає на реакцію вчителя.
Назвіть можливі варіанти поведінки вчителя. Як вчителю треба врахувати у такій ситуації особливості юнацького віку?
Ситуація 2.
Іде урок природознавства. Микола відповідає біля дошки. Всі діти уважно слухають хлопчика. Але варто йому трошки замислитись або помилитись, як одразу піднімається ліс рук, деякі діти навіть тягнуть обидві руки. Микола зовсім розгубився від такої «активності». Він усе частіше помиляється. Тепер він зайнятий не стільки власною відповіддю, скільки реакцією класу. Микола все більше і більше заплутується і невдовзі зовсім замовкає.
- Що ж ти мовчиш, голубе? Так добре почав відповідати і раптом замовк? Діти ж тобі допомагали….Що, знову недовчив?
Ваш погляд на дану ситуацію. Висловіть свою думку.
5.Наступне місто, у яке Ви далі вирушаєте, розташоване на притоці Дніпра в гарній мальовничій місцевості. Є в місті 5 вузів, є 2 театри, філармонія, кілька музеїв, серед них Панаса Мирного, І.П.Котляревського.
Це місто має одноіменну назву із п’єсою видатного українського письменника Івана Котляревського. Що це за місто?
Так, це Полтава. А яку п’єсу написав Котляревський? («Наталка Полтавка»)
Це місто творчості і ми пропонуємо Вам показати свою творчість.
Перед вами є написані 4 слова: дорога, перемога, атестація, кваліфікація.
Вчителю укр. мови треба скласти невеличкий вірш , вчителю географії намалювати малюнок, який асоціюється у Вас з цими словами.
6.Останнє місто – це місто, в якому заховане гарне українське чоловіче ім’я. Що це за місто? ( Миколаїв )
У цьому місті Вас чекає завдання: скласти ключове слово нашої подорожі за виділеними буквами назв міст, у яких ми побували.
Отже, це слово - ПЕРЕМОГА.
Так, сьогодні Ви отримали перемогу, бо Ви успішно подорожували, багато чого досягли. Ваша атестація проходить у знаменитий рік – 2005 –це рік, коли вся держава буде святкувати 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні.
З такою чудовою перемогою над труднощами, над собою Ви зараз привітаєте один одного, а допоможе Вам у цьому букварик побажань.

Все починається в житті з малого -
З зернини хліб, з промінчика зоря.
І кожен з нас важку свою дорогу
Теж починав колись із букваря.

Саме наполегливою працею Ви досягли професійної майстерності, з чим Вас і вітаємо.
А зараз з букварика побажань Вам потрібно вибрати букви імені свого товариша по подорожі і висловити побажання один одному.
У цьому місті Вас чекає ще одна несподіванка – чорний ящик. Щоб відгадати що в ньому, послухайте загадку:

На нозі стоїть одній,
Крутить - вертить головою,
Нам показує країни,
Ріки, гори, океани…. ( Глобус )

Ще у чорному ящику є вітальні листівки, бо ми теж приєднуємося до цих привітань ( вручення вітальних листівок )

Дорога, Лідіє Петрівно!
Дорогий, Едуарде Івановичу !

Прийміть найщиріші вітання з нагоди успішного проходження АТЕСТАЦІЇ, яка стала для Вас шляхом до справжньої атмосфери творчості, натхнення, кроком вперед. Нехай добром та здоров’ям повертаються Вам усі ті блага, якими Ви наповнюєте довколишній світ! Будьте щасливими і залишайтесь такими ж прекрасними, якими кожної миті бачать Вас діти. Нехай безмежна учнівська любов, повага і авторитет серед людей додадуть Вам сил, впевненості у собі і в майбутньому. Творчого Вам горіння і невичерпної енергії на добрі справи!

Бажаємо на освітянській ниві
Новим врожаєм колоситься,
Вірою і мудрістю будьте красиві
Все життя хай Добром іскриться !
У весняний день цей теплий,
В нашій школі
Зібралась дружно вся наша сім’я,
Щоб побажати і сказать доволі
Найкращим людям – нашим вчителям.
Щоб сонечко яскраво Вам світило,
Щоб барвінком устелялися Карпати,
Із днем АТЕСТАЦІЇ, шановні, зі святом!
Учитель – це наша совість,
Взірець у житті єдиний.
Без нього життєва повість
Не пишеться у людини.
Не має свого він часу,
Життя його – тільки школа.
Учитель – це дружні класи,
Учитель – це така доля.
А ми, вихованці Ваші,
Щоб усмішка у Вас не згасла,
Учитися будемо краще
На 12 – таке у нас гасло!
Сьогодні вітання щирі
Ми Вам принесли з любов’ю,
Живіть у добрі і мирі,
Хай буде міцним здоров’я.
Всі дні нехай будуть світлі,
Не знайте біди ніколи,
Хай буде найкраща в світі
Улюблена наша школа!
Стільки учнів проходить повз Вас
І з кожним роком все більше.
Щиро Ви кожного любите з нас
I пам’ятаєте наші обличчя.
Ми дякуємо Вам зо всі ті знання,
Що Ви нам з любов’ю даєте,
І хай Вам щастить і буде весь час
Здоров’я в житті і натхнення!
/ пісня “ О, рідний вчителю...”,
вручення грамот /