Географія - єдине мистецтво, в якому останні творіння завжди найкращі.
У рамках педагогічного інвенту у Cлобідській гімназії вчителькою географії Ротар Т.В. у 6 класі було проведено відкритий урок на тему: «Літосфера. Внутрішня будова Землі.» Метою уроку було сформувати в учнів первинні знання про внутрішню будову Землі, способи вивчення земних глибин; розвивати вміння учнів працювати з новою та раніше отриманою інформацією зі схемами атласу, підручника, відео уроків; виявляти на основі схем відмінності між океанічною і материковою земною корою; з’ясувати, яку частину географічної оболонки називають літосферою; розвивати просторове уявлення, уміння створювати образи об’єкта; виховувати дбайливе ставлення до природи. Урок розпочався із створення психологічного настрою здобувачів освіти, перевірити емоційну готовність до уроку вчителька запропонувала вибрати колір рибки, адже риба – символ родючості, життєдайності. За японською міфологією опорою Землі являється гігантська рибина. На цій рибині тримається Земля.
Урок був проведений у вигляді казки, де учні мали змогу відтворити етапи формування нашої планети, був використаний метод «Сторітелінг», міжпредметні зв’язки з біології, астрономії, зарубіжної літератури, історії, математики, хімії. Навчальний матеріал був емоційно дієвим, мав практичну спрямованість де учні на практиці порівнювали внутрішню будову Землі із такими предметами як яйце, апельсин, яблуко, цукерки; творчі проєктні завдання розроблялися учителем з урахуванням індивідуальних особливостей учнів та їх творчих здібностей. Важливою рисою уроку була активізація пізнавальної діяльності учнів, застосування комп'ютерних технологій. Для закріплення матеріалу учням було запропоновано просканувати QR-код та виконати вправу із LearningApps. Для самооцінювання вчителька використала прийом «Світофор»
Відеофрагменти дали змогу слухачам побувати у 5 знаменитих печерах України і побувати у центрі Землі та побачити її внутрішню будову. Учні працювали із маршрутним листом, який їм дала володарка підземного царства «Літосфера». Протягом уроку вчителька розвивала вміння учнів працювати зі схемами атласу, підручника; виявляла на основі схем відмінності між океанічною і материковою земною корою; з’ясували, яку частину географічної оболонки називають літосферою; розвивала просторове уявлення, уміння створювати образи об’єкта, виховувала дбайливе ставлення до нашого спільного дому – планети Земля; інтерес до пізнання природи.
Тетяна Володимирівна постійно працює над підвищенням ефективності уроків, намагаючись зробити їх доступними, цікавими, практичними для учнів.
- 135 переглядів