Семінар соціальних педагогів
27 листопада 2013 року для соціальних педагогів освітніх закладів Новоселицького району гостинно відчинив двері наш навчально-виховний комплекс.
Відповідно до плану роботи Управління освіти, молоді та спорту Новоселицької райдержадміністрації в цей день відбувся семінар-практикум з теми: «Система роботи соціального педагога з дітьми пільгового контингенту у контексті особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання».
На початку роботи гостей привітали господарі - адміністрація НВК на чолі з директором - Коляско Т.І.
та учні, які з любов’ю та гордістю розповіли про свій навчальний заклад та подарували гостям позитивний настрій.
Теоретичну частину плану роботи семінару-практикуму розпочав соціальний педагог НВК І.С. Коляско, який презентував досвід роботи навчального закладу у роботі з дітьми пільгового контингенту та розповів про свої напрацювання з даного напрямку.
Він наголосив на важливості залучення батьків до спільної діяльності з дітьми, що є необхідною умовою для гармонійного та ефективного сімейного виховання.
Методист-психолог райметодкабінету Л.В. Власова, яка виступила з теми семінару, надала соціальним педагогам вичерпну інформацію про роль соціального педагога у особистісно орієнтованому підході до навчання та виховання учнів; напрямки роботи, що передбачає даний підхід та розповіла про документи на пільгові категорії дітей, які мають бути в наявності у соціального педагога для якісної організації соціального патронажу дітей.
Вона підкреслила, що все починається з сім’ї, тому дуже важливою є робота соціального педагога не тільки з дитиною, а й з її батьками. Також працівники психологічної служби мали можливість ознайомитися із алгоритмом роботи з дітьми соціально незахищених категорій дітей.
Практична частина семінару була представлена у вигляді ділової гри «Імідж сучасного соціального педагога закладу освіти». Її проводила педагог – наставник кафедри соціальних педагогів Школи молодого спеціаліста психологічної служби Г.І. Стецик.
Ділова гра складалася з 3 етапів: теоретичного – під час якого учасники семінару мали змогу ознайомитися з основними компонентами іміджу людини; практичного – коли вони самі створювали портрет сучасного соціального педагога та презентували його іншим учасникам, а також підсумкового етапу, на якому обговорилися найголовніші компоненти іміджу та було складено «Кодекс честі та поведінки соціального педагога».
Під час засідання круглого столу учасники семінару-практикуму обговорили шляхи вирішення проблем, з якими вони зустрічаються під час організації діяльності щодо соціального захисту неповнолітніх. При підведенні підсумків роботи соціальні педагоги розробили та затвердили Рекомендації з теми семінару, які будуть використовувати при подальшій організації роботи.
- 1086 переглядів