Робота наукового товариства «Ерудит»
Робота наукового товариства «Ерудит»
Плекаймо обдарованість….
Обдарованість дитини... Що це таке? Можливо це своєрідна іскра Божа, яку треба відшукати в її душі і допомогти не тільки не згаснути, а спалахнути полум'ям. Тому кожен учитель часто запитує себе: "Як знайти та визначити обдарованість?".
Мабуть, існує багато достовірних тестів на обдарованість, але найбільше виявляється вона в результаті активної участі хоч би в маленькій дослідницькій роботі.
Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей -талант, вміння їх вирощувати -мистецтво...
Неабияку роль у цій місії відіграє учнівське наукове товариство. Тому, рішенням педагогічної ради від 25.02.2008 (протокол №1) у навчально-виховному комплексі створено наукове товариство "Ерудит". Це добровільне об'єднання учнів 8-11 класів для науково-дослідної роботи в позаурочний час, для творчої роботи учнів під керівництвом вчителів-наставників.
Мета наукового товариства:
- виявлення, підтримка та розвиток творчих здібностей учнів НВК;
- створення умов для максимального розкриття здібностей та творчого самовдосконалення учнів;
- розвиток їхньої цілеспрямованості, самостійності, відповідальності, творчої активності та свідомого ставлення до розумової праці;
- встановлення пошукового, дослідницького способу мислення учнів, їхньої потреби в самоосвіті;
- сформування умінь та навичок роботи з науковою літературою, приладами, методами обробки наукової інформації.
Науково-дослідницька діяльність учнів дає їм можливість самореалізуватись, адже головною рушійною силою розвитку людини на її життєвому шляху є природний потяг до самоздійснення, усебічної реалізації самого себе. Досвід роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми доводить, що складовими самореалізації наших вихованців є такі базисні поняття, як активність - діяльність - творчість.
Девізом учнівського наукового товариства «Ерудит» є «Талант. Покликання. Творчість.»
Секції учнівського наукового товариства працюють за природничо-математичним та гуманітарним напрямками, залучаючи юних пошуковців до активного процесу навчання, включаючи їх у науково-дослідницьку та експериментальну діяльність. Усе це допоможе їм у майбутньому обрати професію, йти шляхом наукових відкриттів, самовдосконалення.
Важливим є те, щоб зерна знань і любові до наукової праці, посіяні умілими руками педагогів, стали підтримкою і орієнтиром у подальшому зростанні наших учнів. Під час підготовки до участі в конкурсах-захистах юні дослідники не лише набувають практичних навичок роботи, а й вчаться опрацьовувати каталоги в бібліотеках, користуватися довідковою літературою, шукати необхідну інформацію та узагальнювати її, вести наукову дискусію у спілкуванні з опонентами, розвивають ораторське мистецтво.
Участь у Всеукраїнських конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та різноманітних творчих конкурсах розширює і поглиблює знання з базових дисциплін, дає можливість виголошувати доповіді з обраної теми. Крім того, учні вчаться говорити по суті проблеми, викладати її чітко й цікаво, вести дискусію. Загалом усі творчі конкурси запалюють у дітей іскру здорової конкуренції, привчають працювати інтенсивно й кваліфіковано, бо, як казав Тютюнник, "талант — то крапля здібностей і море праці"...
Яким повинен бути вчитель у роботі з обдарованими дітьми?
• Талановитим, здатним до експериментальної й творчої
діяльності.
• Професійно грамотним.
• Інтелігентним, моральним і ерудованим.
• Володіти сучасними педагогічними технологіями.
• Бути цілеспрямованим, наполегливим, емоційно
стабільним.
• Умілим організатором навчально-виховного процесу,
психологом. Саме такими професіоналами і є керівники
секцій:
- Секція “ Українська філологія”(Керівник – Бойчук Ірина Олександрівна, спеціаліст вищої категорії, звання «Старший вчитель»);
- Секція“ Математика”(Керівник – Проданюк Мальвіна Степанівна, спеціаліст спеціаліст вищої категорії);
- Секція “Біологія”(Керівник – Боднарюк Аліна Василівна, спеціаліст вищої категорії ,звання «Вчитель – методист»);
- Секція “Хімія”(Керівник – Дубець Світлана Дмитрівна, спеціаліст вищої категорії, звання «Старший вчитель»);
- Секція «Фізика» (Керівник – Коляско Тамара Іванівна, спеціаліст вищої категорії, звання «Вчитель – методист»);
- Секція “Інформатика”(Керівник – Коляско Юрій Святославович, спеціаліст І категорії);
- Секція “Географія”(Керівник – Ротар Тетяна Володимирівна, спеціаліст вищої категорії);
- Секція “Історія”(Керівник – Коляско Ігор Святославович, спеціаліст ІІ категорії).
Відповідно до наказу відділу освіти Новоселицької РДА №09 від 15.01.2017 «Про проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу- захисту науково – дослідницьких робіт учнів-членів Буковинської Малої академії наук учнівської молоді, членів наукових товариств, об”єднань у 2017/2018 навчальному році» 23 січня 2017 року проведено І етап Всеукраїнського конкурсу–захисту науково–дослідницьких робіт. Члени наукового товариства нашого НВК «Ерудит» проявили свої творчі здібності на даному конкурсі у номінаціях:
Номінація |
Назва роботи |
ПІБ учня |
Клас |
Керівник |
Місце |
Англійська мова |
Ідіоми в англійських піснях |
Цуркан Станіслав |
8 |
Мукомел Л.В., вчитель англійської мови |
ІІІ |
Біологія |
Дослідження складових шкільної крейди |
Кожокар Діана |
8 |
Боднарюк А,В., вчитель біології |
ІІІ |
Історія України |
Історія села Слобода |
Федоряк Діана |
8 |
КоляскоІ.С, вчитель історії |
І |
Молодці! Бажаємо нових звершень і перемог!
- 540 переглядів