Робота наукового товариства «Ерудит»

Поділіться статтею з друзями: 

Робота наукового товариства «Ерудит»

Плекаймо обдарованість….

Обдарованість дитини... Що це таке? Можливо це своєрідна іскра Божа, яку треба відшукати в її душі і допомогти не тільки не згаснути, а спалахнути полум'ям. Тому кожен учитель часто запитує себе: "Як знайти та визначити обдарованість?".

Мабуть, існує багато достовірних тестів на обдарованість, але найбільше виявляється вона в результаті активної участі хоч би в маленькій дослідницькій роботі.

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей -талант, вміння їх вирощувати -мистецтво...

Неабияку роль у цій місії  відіграє учнівське наукове товариство. Тому,    рішенням    педагогічної   ради    від 25.02.2008 (протокол     №1)     у     навчально-виховному комплексі   створено   наукове   товариство   "Ерудит".   Це добровільне об'єднання учнів 8-11  класів для науково-дослідної роботи в позаурочний час, для творчої роботи учнів під керівництвом вчителів-наставників.

Мета наукового товариства:

- виявлення, підтримка та розвиток творчих здібностей учнів НВК;

- створення умов для максимального розкриття здібностей та творчого самовдосконалення учнів;

 - розвиток їхньої цілеспрямованості, самостійності, відповідальності, творчої активності та свідомого ставлення до розумової праці;

- встановлення пошукового, дослідницького способу мислення учнів, їхньої потреби в самоосвіті;

- сформування умінь та навичок роботи з науковою літературою, приладами, методами обробки наукової інформації.

Науково-дослідницька діяльність учнів дає їм можливість самореалізуватись, адже головною рушійною силою розвитку людини на її життєвому шляху є природний потяг до самоздійснення, усебічної реалізації самого себе. Досвід роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми доводить, що складовими самореалізації наших вихованців є такі базисні поняття, як активність - діяльність - творчість.

   Девізом    учнівського    наукового    товариства «Ерудит» є «Талант. Покликання. Творчість.»

 Секції учнівського наукового товариства працюють за природничо-математичним та гуманітарним напрямками, залучаючи юних пошуковців до активного процесу навчання, включаючи їх у науково-дослідницьку та експериментальну діяльність. Усе це допоможе їм у майбутньому обрати професію, йти шляхом наукових відкриттів, самовдосконалення.

Важливим є те, щоб зерна знань і любові до наукової праці, посіяні умілими руками педагогів, стали підтримкою і орієнтиром у подальшому зростанні наших учнів. Під час підготовки до участі в конкурсах-захистах юні дослідники не лише набувають практичних навичок роботи, а й вчаться опрацьовувати каталоги в бібліотеках, користуватися довідковою літературою, шукати необхідну інформацію та узагальнювати її, вести наукову дискусію у спілкуванні з опонентами, розвивають ораторське мистецтво.

Участь у Всеукраїнських конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та різноманітних творчих конкурсах розширює і поглиблює знання з базових дисциплін, дає можливість виголошувати доповіді з обраної теми. Крім того, учні вчаться говорити по суті проблеми, викладати її чітко й цікаво, вести дискусію. Загалом усі творчі конкурси запалюють у дітей іскру здорової конкуренції, привчають працювати інтенсивно й кваліфіковано, бо, як казав Тютюнник, "талант — то крапля здібностей і море праці"...

Яким повинен бути вчитель у роботі з обдарованими дітьми?

•      Талановитим, здатним до експериментальної й творчої

діяльності.

•      Професійно грамотним.

•      Інтелігентним, моральним і ерудованим.

•      Володіти сучасними педагогічними технологіями.

•      Бути цілеспрямованим, наполегливим, емоційно

стабільним.

•      Умілим організатором навчально-виховного процесу,

психологом. Саме такими професіоналами і є керівники

секцій:

-       Секція “ Українська філологія”(Керівник – Бойчук  Ірина Олександрівна, спеціаліст вищої категорії, звання  «Старший вчитель»);

-       Секція“ Математика”(Керівник – Проданюк Мальвіна Степанівна, спеціаліст спеціаліст вищої категорії);

-       Секція “Біологія”(Керівник – Боднарюк Аліна Василівна, спеціаліст вищої категорії ,звання «Вчитель – методист»);

-       Секція “Хімія”(Керівник – Дубець Світлана Дмитрівна, спеціаліст вищої категорії, звання  «Старший вчитель»);

-       Секція «Фізика» (Керівник – Коляско Тамара Іванівна, спеціаліст вищої категорії, звання «Вчитель – методист»);

- Секція “Інформатика”(Керівник – Коляско Юрій Святославович, спеціаліст І категорії);

-       Секція “Географія”(Керівник – Ротар Тетяна Володимирівна, спеціаліст вищої категорії);

-       Секція “Історія”(Керівник – Коляско Ігор Святославович, спеціаліст ІІ категорії).

Відповідно до наказу відділу освіти Новоселицької РДА №09 від 15.01.2017 «Про проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу- захисту науково – дослідницьких робіт учнів-членів Буковинської Малої академії наук учнівської молоді, членів наукових товариств, об”єднань у 2017/2018 навчальному році» 23 січня 2017 року проведено І етап Всеукраїнського конкурсу–захисту науково–дослідницьких робіт. Члени наукового товариства  нашого НВК «Ерудит» проявили свої творчі здібності на даному конкурсі у номінаціях:

Номінація

Назва роботи

ПІБ

учня

 Клас

Керівник

Місце

Англійська мова

Ідіоми в англійських піснях

Цуркан Станіслав

8

Мукомел Л.В., вчитель англійської

 мови

ІІІ

Біологія

Дослідження складових шкільної крейди

Кожокар Діана

8

Боднарюк А,В.,

вчитель біології

ІІІ

Історія України

Історія села

Слобода

Федоряк Діана

8

КоляскоІ.С,

вчитель історії

І

          Молодці! Бажаємо нових звершень і перемог!