ЯРМАРОК ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ

Поділіться статтею з друзями: 

06 листопада 2018 року у рамках «Ярмарку  педагогічних ідей» вчителем біології Боднарюк А.В. був проведений відкритий урок з біології  у 8 класі на тему «Травлення в у кишечнику. Харчові розлади та їх запобігання». На уроці використані тренінгові технології – вправа «Коло друзів», «Мікрофон». Інтерактивні прийоми ( «Мозковий штурм», «Кошик термінів», «Незакінчене речення») активізували пізнавальну діяльність учнів. Проблемне питання змотивувало вивчення теми. Використані ІКТ:  презентація унаочнила кожен етап уроку, відео фрагменти  про кишково - шлунковий тракт та про роботу печінки розширили кругозір та сприяли кращому засвоєнню навчального матеріалу.

Епіграфом    уроку  були   слова  Арістотеля “ Розум полягає не тільки у знанні, але й у вмінні  застосувати знання на ділі”.

На уроці розвивалися  такі  компетентності Нової української школи:

1.Спілкування державною мовою.

2.Компетентності в природничих науках і технологіях.

3. Спілкування іноземними мовами.

4. Інформаційно-цифрова компетентність.

5. Уміння навчатися впродовж житття.

6. Екологічна грамотність і здорове життя.

0

05 грудня 2018 року в рамках "Ярмарку педагогічних ідей" вчитель математики Проданюк М.С. провела відкритий урок математики у 5 класу на тему: "Розв"язування вправ на виконання дій ділення з натуральними числами" . 

Головною метою уроку – було формування  стійких навичок обчислень, розвиток логічного мислення, вироблення навиків розв’язування вправ на ділення натуральних чисел, розв’язування рівнянь на основі залежностей між компонентами дії ділення, розв’язувати текстові задачі, що потребують використання залежностей між величинами. А ще – любити, цінувати і берегти природу. 

 Використано дидактичний матеріал із завданнями для різних етапів уроку, ватман, на якому намальований віночок, сплетений лише з листків, а замість квітів – кола з прорізами, які під час уроку заповнювались, а також таблиці для задач на рух, схеми для задач та карточки для бліц-турніру.

Упровдовж уроку здобувачі освіти вплітали квітку в український віночок, виконуючи певні задачі та завдання: усний рахунок "Хто швидше зірве квітку", математичний диктант, задачу на рух, робота з підручником, робота в групах по блок-схемах, робота з картками.

  18 грудня 2018 року  у рамках "Ярмарку педагогічних ідей "Бойчук Л.Н. провела  відкритий урок  української  мови (читання)   у  1  класі  Нової української  школи.

Тема  уроку: Закріплення  вміння  читати. Пори  року.              На  даному  уроці  діти на  ранковій  зустрічі обговорили  питання, що  стосувалися  теми  тижня «Таємниці  космосу». 

Вони були  дослідниками, які  мали  змогу  порівняти  ріст  рослини  у  темному  місці та  на сонці.

Широко  на  уроці  був  використаний  конструктор  ЛЕGО. Школярі  активно  працювали  з  шістьма  цеглинками, відповідаючи  на  цікаві  запитання  і  відгадуючи  пору  року, якої  стосувалося  дане  питання. За  допомогою  ЛЕGО  сістем (дрібних  деталей  конструктора)розвивалася  дрібна  моторика  рук  школяриків, коли  діти  виготовляли  з  конструктора  подарунки  зимовим  іменинникам, а  ті, в  свою  чергу, «готували» смачну  їжу  для  гостей.Доречно  було  використано  і  Крісло  автора, де  учень, який  був  дитиною  тижня,  відповідав  на  запитання  своїх  однокласників, які  стосувалися  прочитаного  тексту.На  уроці  були  тісно  поєднані  навчальна  та   дослідницька  діяльність дітей та  проблемно-пошуковий  підхід, що  дуже  важливо  для  навчання  в  новій  українській  школі.

30  cічня 2019 року   в   рамках «Ярмарку педагогічних ідей»  вчителем історії Коляско І.С. був  проведений урок  з  всесвітньої  історії  в  9  класі  на  тему: «Німецька імперія.  Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до  світової політики». 

На уроці використані різноманітні форми і методи: словесний (пояснення вчителя, хронологічна розминка), репродуктивний (робота з підручником,  з хронологічною таблицею, з картою), еврестичний ( робота з візуальним джерелом), інтерактивні( робота в групах, рольова гра «Я -  канцлер», вправи «Продовжіть речення», «Встановіть відповідність»), елементи тренінгових технологій ( вправа «Настрій» «Мікрофон», ІКТ (презентація з теми, яка унаочнила кожен етап уроку та перегляд відеофрагменту про  канцлерство Отто фон Бісмарка).

«Історична скриня» змотивувала навчальну діяльность здобувачів освіти. 

Для узагальнення знань були використані історичні карикатури.

Завершенням уроку став вислів Ключевського «Історія – це ліхтар у майбутнє, який світить нам із минулого». Лист самооцінювання допоміг об’єктивно та вмотивовано оцінити знання здобувачів освіти, адже містив середнє арифметичне трьох оцінок: «Я+група+вчитель».  На уроці також засвітився історичний ліхтарик, який допоміг учням висловити свої враження від уроку.