Аналіз роботи Слобідського НВК за 2018/2019 навчальний рік

Поділіться статтею з друзями: 

Аналіз методичної роботи

Методична проблема, над якою працював колектив НВК:«Забезпечення якісної освіти через вдосконалення професійної компетентності вчителя, інформатизацію освітнього процесу в умовах реформування національної системи освіти».

            На  основі  вимог  державного  стандарту  освіти,  аналізу  результатів  навчально-виховного  процесу,  діагностування  педагогів,  затверджена  структура  методичної  роботи Організовано  роботу  шкільних  методичних  об’єднань  з  періодичністю  4  рази  на  рік,  затверджено їх  керівників:

        -   вчителів  початкових  класів  -  Кожокар І. А.;

        -  вчителів суспільно-гуманітарного циклу – Кусій  Т. І.;

        -  вчителів  природничо-математичного  циклу – Дубець С. Д.;

        -  вчителів  естетичного   циклу   та   основ здоров’я  - Попова В. О.;

        -  класних  керівників  -  Бойчук І. О.

Організовано  роботу   проблемного семінару «Булінг у школі: причини, наслідки, допомога»  з  періодичністю   засідань   4  рази  на  рік,  призначено  керівником    соціального педагога         Коляско  І.С.   Організовано роботу  психолого-педагогічного  семінару  «Психологічний супровід освітнього процесу в НУШ»  з  періодичністю   засідань   4  рази  на  рік,  призначено  керівником  практичного психолога Коляско  І.С.

            Забезпечено  системний підхід до організації методичної роботи,  вкоординована  діяльність шкільних МО, семінарів, творчих, враховуючи діагностичні показники. педагогу.

               Згідно плану методичної роботи проведені  шкільні  тижні  і  декади:

Предметний тиждень

Термін

Відповідальні

1.

Олімпійський тиждень

04-08.09.2018

Попов В.О.

Топорівський В.В.

2.

Тиждень  знань з основ безпеки життєдіяльності 

22 – 26.10. 2018

Боднарюк А.В.

вчителі початкових класів

3.

Тиждень математики

12-16.11.2018

Проданюк М.С.

4.

Тиждень біології

03-07.12.2018

Боднарюк А.В.

 

5.

Тиждень історії

11 – 15.02.2019

Коляско І.С.

 

Згідно  річного  плану  та  з  метою  виявлення  та  підтримки  обдарованих  і  здібних  здобувачів освіти з 10 по 14 вересня 2018 року в НВК  був проведений Олімпійський тиждень  та 10 вересня 2018 року Олімпійський урок на тему: «27 найяскравіших досягнень українських спортсменів за 27 років Незалежності». У рамках тижня проведені наступні заходи:

 

№ з/п

Дата

Захід

Відповідальні

1.

10.09.

 

Футбольний день:

Міні-футбол: 5-6 класи, 8-11 клас

 

Попов В. О.

Топорівський В. В.

2.

11.09.

 

Олімпійський урок на тему: «27 найяскравіших досягнень українських спортсменів за 27 років Незалежності»

 

Попов В. О.

Топорівський В. В.

3.

12.09.

 

День бігуна:

  • біг на 30 м. – 5-7 класи;
  • біг на 60 м. – 8-11 класи;
  • веселі старти – 1-4 класи.

 

Попов В. О.

Топорівський В. В.

4.

13.09.

Конкурс малюнків на тему: «Олімпійські ігри»

Топорівський В. В.

5.

14.09.

 

День стрибуна:

  • стрибки у довжину з місця.
  •  

Попов В. О.

6.

17.09.

 

Підсумки тижня.

 

Попов В. О.

 

     Відповідно до Плану роботи відділу освіти Новоселицької районної державної адміністрації на 2018/2019 н.р., затвердженого рішенням колегії відділу освіти від 30 серпня 2018р., на виконання вимоги Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області від 01.10.2018 № 07/4398 «Про проведення Тижня знань з основ  безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти Чернівецької області», листа Департаменту освіти і науки від 04.10.2018 № 01-31/2576 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності у закладах освіти області», наказу відділу освіти Новоселицької РДА від 10.10.2018 № 193 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності  у освітніх закладах району», наказу по Слобідському НВК від 17.10.2018 № 130 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності  у НВК» з метою пропаганди здорового, активного способу життя, вивчення і використання на практиці правил основ безпеки життєдіяльності, попередження загибелі та травмування дітей при виникненні різного роду надзвичайних ситуацій, порушень правил дорожнього руху  з 22 по 26 жовтня  2018 року згідно плану заходів був проведений Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. 

У рамках тижня проведені наступні заходи:

№ з/п

Найменування заходу

Тема

Кількість заходів

Кількість учасників

1.

Екскурсії

Екскурсія у підрозділи МНС України з демонстрацією пожежно-рятувального спорядження

1

20

2.

Надання методичної допомоги

Методична допомога шкільній медичній сестрі, класним керівникам по проведенню Тижня.

Навчання з обслуговуючим персоналом щодо дій на випадок виникнення пожежі

1

10

3.

Бесіди

«Твоя безпека - це твоя уважність»

10

112

4.

Естафети

-

-

-

5.

Вистави

-

-

-

6.

Виставки

Книжкова виставка «Безпека у повсякденному житті»

1

112

7.

Конкурси

Конкурс на знання правил безпечної поведінки, з питань профілактики невиробничого травматизму та правил дорожнього руху.

4

50

8.

Написання творів

«Героїчна професія - рятувальник»

1

6

9.

Ігри

«Безпека життєдіяльності»  для дошкільнят та початкової ланки НВК.

2

61

10.

Зустрічі з працівниками ДСНС, Національної поліції   тощо

 

 

 

 

Зустріч із представником управління національної поліції старшим інспектором ювінальної превенції, капітаном поліції Ротар М.В. 

1

60

11.

Оформлення куточків, стендів, виставок, стінгазет

Стінгазети «Безпечна поведінка на канікулах».

1

62

12.

Переглянуто відеофільмів

Відеофільми про надзвичайні ситуації та загрози, які вони несуть, «6 хвилин вогню», «Небезпечні знахідки», «Евакуація», «Підозрілий предмет», «Надання першої медичної допомоги»

2

62

13.

Практичних занять

Практичне заняття по наданню першої медичної допомоги

1

62

14.

Батьківських зборів

Батьківські збори з питань безпечної поведінки дітей на дорогах, під час подорожей, при знаходженні вибухонебезпечних предметів або маловідомих предметів.

6

70

15.

Презентація

Презентацію на тему «Надзвичайні ситуації»

1

62

У понеділок 22 жовтня  відбулося відкриття тижня. Вчитель основ здоров’я Боднарюк А.В та учні 8 класу  ознайомили  учнів та вчителів з  надзвичайними ситуаціями та алгоритмом дій при їх виникненні.

У вівторок  23 жовтня  класоводами:

  •  1 класу Бойчук Л.Н.
  • 2 класу Бойчук А.І.
  • 3 класу Кожокар І.А.
  • 4 класу Топорівською Т.В  проведені виховні справи "Твоя безпека - це твоя уважність"

В середу 24 жовтня відповідно до плану проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності  проведена презентація «Перша медична допомога». Шкільна медична сестра Дорош С.С. провела практичні заняття по наданню першої медичної допомоги при кровотечах та переломах. Вчитель основ здоров’я Боднарюк А.В. повідомила про правила проведення штучного дихання та непрямого масажу серця. Присутні мали змогу переглянути  відеофільм про серцево-легеневу реанімацію.

В четвер учні НВК презентували стінгазети «Безпечна поведінка на канікулах». В рамках заходу «Доторкнись до професії»,  учні 8,9 класів НВК мали змогу ознайомитись з роботою  у підрозділу МНС України в місті Новоселиця з демонстрацією пожежно-рятувального спорядження.В п’ятницю підведені підсумки Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності.

Згідно  річного  плану  та  з  метою  виявлення  та  підтримки  обдарованих  і  здібних  здобувачів освіти,  створення  умов  для  подальшого  розвитку  та  вдосконалення  математичних  знань було проведено тиждень математики з 12.11 по 16.11.2018р.

У рамках тижня провели ряд запланованих заходів. Різноманітність заходів мала великий вплив на здобувачів освіти, розвивала інтерес до вивчення та стимулювання творчої справи вчителя та здобувачів освіти.

Протягом тижня було проведено:

 - Лінійка «Відкриття тижня математики та ознайомлення з планом».    

    Презентація « Історія виникнення математики».

 -  Презентація «Цікаві факти про математику».

 - Усний журнал: «Відомі українські математики».

 - Перегляд відео фільму про українського вченого – математика     М. В. Кравчука.

 - Гра «Я люблю Україну і математику». Підведення підсумків тижня.

Кожен здобувач освіти міг проявити свої інтелектуальні і творчі здібності, математичні знання, по-справжньому побачити цікавий світ математики, дізнатися багато нового, зрозуміти її актуальність в наш час. Обдаровані та здібні діти мали можливість до самореалізації, творчо застосувати знання, отримані на уроках,  в позакласній роботі, стати помічником вчителя у популяризації математичних знань серед школярів.

 Приймаючи участь у різних заходах тижня та виконуючи їх завдання, проявити свої таланти та інтелектуальні здібності, творчі починання. Вони, дружно працюючи в колективі, зрозуміли поняття відповідальності, цілеспрямованості, взаємодопомоги.  Завдання виконувалися без примусу, із задоволенням і цікавістю до нового. Мета тижня досягнута, кроки до творчого пошуку зроблено.

Згідно    плану  роботи  НВК  у  період  з  03.12.18 р.  по  06.12.18 р.  було  проведено  тиждень  біології, метою якого було  виявлення  та  підтримка  обдарованих  і  здібних  учнів,  створення  умов  для  подальшого  розвитку  та  вдосконалення  знань  учнів з біології, розвитку основних компетентностей у природничих науках, інтелектуальних здібностей учнів та сприяння формуванню пізнавального інтересу та любові до природничо-математичних наук. Протягом всього тижня в доступній ігровій формі проводилися заходи з біології. Відкриття тижня розпочалося 03  грудня  лінійкою, де вчитель біології Боднарюк Аліна Василівна ознайомив учнів з планом проведення тижня. Здобувачі освіти  провели флешмоб  «Червону стрічку носять не байдужі», протягом якого чіпали   червону стрічку, як символ підтримки ВіЛ - позитивним людям. Усний журнал  з презентацією «Скажімо СНІДу – ні!"розширив знання учнів про ВІЛ/СНІД. 04 грудня згідно плану був проведений конкурс малюнків,колажів, плакатів серед учнів 5-9,11 класів "Цікава біологія". 05 грудня у рамках тижня біології учні переглянули відеофільми “Чи потрібно вакцинуватися  від кору?”,«14 фактів про здоров”я людини та  стимул до здорового способу життя». Проведений біологічний ярмарок, на якому здобувачі освіти мали  змогу показати міцні знання з біології і отримати  на солодкі призи. Проведена акція «Допоможемо зимуючим птахам»:виготовлення годівничок з підручних засобів. Згідно наказу по НВК  №162  від 05.12.2018 «Про призупинення освітнього процесу» з 05 грудня у НВК призупинено освітній процес у зв’язку з підвищенням епідеміологічного порогу захворюваності на ГРВІ.

Згідно  річного  плану  та  з  метою  виявлення  та  підтримки  обдарованих  і  здібних  здобувачів освіти,  створення  умов  для  подальшого  розвитку  та  вдосконалення  історичних  знань було проведено тиждень історії з 11.02.2019р. по  15.02.2019р.  У рамках тижня провели ряд запланованих заходів. Різноманітність заходів мала великий вплив на здобувачів освіти, розвивала інтерес до вивчення та стимулювання до творчої справи вчителя та здобувачів освіти.

Протягом тижня було проведено:

1. Відкриття Тижня історії. Ознайомлення із планом  тижня   історії. Історичний  квест  між  7  і  8  кл.  .

2. Калейдоскоп:  “Історичні  цікавинки ”.  Вікторина.

3. Виставка  літератури:  “Люби  свій  край”. Перегляд  фільму:  “ Історія  Чернівців ”

4. Тематична  лінійка:   «Історія  виникнення  свята   Дня  Валентина» 

5. Загальношкільна  лінійка  на  тему:  “Афганська  війна  (1979-1989рр.) -  пам'ять  житиме  вічно.”  Підведення  підсумків тижня історії.

Кожен здобувач освіти міг проявити свої інтелектуальні і творчі здібності, історичні знання, по-справжньому побачити цікавий світ історії, дізнатися багато нового, зрозуміти її актуальність в наш час. Обдаровані та здібні діти мали можливість до самореалізації, творчо застосувати знання, отримані на уроках,  в позакласній роботі, стати помічником вчителя у популяризації історичних знань серед школярів.

 Приймаючи участь у різних заходах тижня та виконуючи їх завдання, проявити свої таланти та інтелектуальні здібності, творчі починання. Вони, дружно працюючи в колективі, зрозуміли поняття відповідальності, цілеспрямованості, взаємодопомоги.  Завдання виконувалися без примусу, із задоволенням і цікавістю до нового. Мета тижня досягнута, кроки до творчого пошуку зроблено.

Згідно плану проходження курсової перепідготовки у 2018/2019 н.р. курси пройшли наступні вчителі:

- Ротар Т.В. курси цивільного захисту (свідоцтво № 445 від 22.06.2018 р.);

- Бойчук Л.Н   вчителів початкових класів (свідоцтво № 2017 від 14.09.2018 р.);

- Ротар Т.В. вчителів географії (свідоцтво № 2150 від 28.09.2018 р.); заступників з НВР, вч. образотворчого мистецтва, мистецтва, художньої культури, українознавства (свідоцтво №2789 від 16.11.2018 р.);

    - Данілова О.Ф.  вчителів історії (свідоцтво №   від 26.10. 2018р.); заступників  директора з ВР (свідоцтво №  2727 від 16.11. 2018);

- Коляско І.С. вчителів історії (свідоцтво №  2113  від 28.09. 2018 р.);

- Топорівська Т.В. вчителів початкових класів (свідоцтво № 3141    від  14.12.2018.)

- Коляско І.С. соціальних педагогів (свідоцтво №  3115  від 1412.2018.).

Вчителі початкових класів: Бойчук Л.Н., Бойчук А.І., Кожокар І.А., Топорівська Т.В., заступник директора з НВР Ротар Т.В., соціальний педагог Коляско І.С., вчитель фізичної культури Топорівський В.В., вчитель англійської мови Мукомел Л.В. пройшли «Онлайн-курси» , розроблені Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra  та громадською спілкою «Освіторія».

Активізувалася робота вчителів НВК щодо друку в періодичній пресі. Заслуговують на увагу статті:

  • «Формування здоров”язберігаючої компетентності учнів на уроках біології»  вчителя біології  Боднарюк А.В. у газеті «Освіта Буковини» №43 від 15 грудня 2018 року;
  • «Тиждень математики у Слобідській школі: це було весело і цікаво!» вчителя математики Проданюк М.С. у газеті «Слово правди» №49 від 07 грудня 2018 року;
  • «Математичний віночок» вчителя математики Проданюк М.С. у газеті «Район-інфо» №50 від 14 грудня 2018 року;
  • «Алфавітний тиждень у Слобідському НВК» вчителя початкових  класів Бойчук Л.Н. у газеті «Район-інфо» №8 від 22 лютого 2019 року;
  • «Вишивана Україна  - це Європа» вчителя географії Ротар  Т.В. у газеті «Слово правди» №22 від 24 травня  2019 року.

Згідно наказу відділу освіти Новоселицької РДА від 21.12.2018 №272 «Про підсумки проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін серед учнів закладів освіти району та об’єднаних територіальних громад у 2018/2019 н.р.» переможцями ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін стали:

 

№з/п

Прізвище, ім’я переможця

Клас

Місце

Предмет

  1.  

Бойчук Юлія

11

ІІІ

Заруб.література

  1.  

Віщак Андрій

8

І

ІКТ

  1.  

Віщак Андрій

8

ІІ

Фізика

  1.  

Кожокар Діана

9

ІІІ

Заруб.література

  1.  

Кожокар Олексій

9

ІІІ

Історія

  1.  

Ротар Іванна

9

II

Географія

  1.  

Ротар Іванна

9

III

Біологія

  1.  

Федоряк Діана

9

ІІІ

ІКТ

  1.  

Формос Святослава

7

ІІІ

Математика

  1.  

Юришин Дмитро

11

ІІІ

ІКТ

 

З метою аналізу наведено кількість переможців у НВК (у порівнянні трьох навчальних років):

Заклад освіти

К-ть переможців у 2018/2019 н.р.

К-ть переможців у 2017/2018 н.р.

К-ть переможців у 2016/2017 н.р.

Слобідський НВК

10

7

13

 

Учні НВК приймали участь у  Всеукраїнській  інтернет – олімпіади « На Урок» та отримали наступні дипломи:

- Дипломом 1 ступеня нагороджені  переможці Всеукраїнської інтернет – олімпіади « На Урок» з математики  (вчитель Бойчук А.І.) учні  2 класу  Данілова Каріна, Куриш Артьом, Сивак Анастасія;

- Дипломом 1 ступеня нагороджена переможець Всеукраїнської інтернет – олімпіади « На Урок» з української мови та літератури  (вчитель Бойчук А.І.)  Лютик Анна;

- Дипломами І ступеня нагороджена  переможець Всеукраїнської інтернет – олімпіади « На Урок» з математики, з української мови та літератури, (вчитель Бойчук А.І.) англійської мови  (вчитель Мукомел Л.В.) Ротар Каріна;

- Дипломами І ступеня нагороджені переможці Всеукраїнської інтернет – олімпіади « На Урок» з предметів початкової школи (вчитель Кожокар І.А.) учні 3  класу Білоус Іванна, Білоус Юліанна, Гавка Юлія;

- Дипломами І ступеня нагороджений переможець Всеукраїнської інтернет – олімпіади «На Урок» з предметів початкової школи (вчитель Кожокар І.А.) та Дипломом І ступення Всеукраїнського конкурсу «Безпечний інтернет» (вчитель Кожокар І.А.) Кожокар Максим;

- Дипломами І ступеня нагороджені переможці Всеукраїнської інтернет – олімпіади «На Урок» з предметів початкової школи (вчитель Топорівська Т.В.)  учні 4 класу Макаренко Кароліна,  Топорівський  Іван;

- Дипломом І ступеня нагороджена переможець Всеукраїнської інтернет – олімпіади « На Урок» з біології  (вчитель Боднарюк А.В.) учениця 6 класу Топорівська Анна – Марія;

Результативність участі здобувачів освіти у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»:сертифікат за відмінний результат отримали:

  •  учень 4 класу Сивак Павло (вчитель Топорівська Т.В.) ;
  • учениця 5 класу  Вороновська Валерія (вчитель Проданюк М.С.);
  • учень 8 класу Віщак Андрій (вчитель Проданюк М.С.);
  • учениця 9 класу  Кожокар Діана (вчитель Проданюк М.С.);
  • учениця 9 класу Ротар Іванна (вчитель Проданюк М.С.).

Результативність участі здобувачів освіти у ІІ етапі  9 Міжнародного мовно – літературному  конкурсі з учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка:

  • Дипломом  ІІ ступеня нагороджена учениця 5 класу Вороновська Валерія (вчитель Сімак Л.В.) .

Результативність участі здобувачів освіти у І етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів - членів наукових товариств:

- Дипломом І  в секції «Математика»(вчитель Проданюк М.С.)  нагороджений  учень 8 класу Віщак Андрій;

-  Дипломом  ІІІ ступеня  в секції «Зарубіжна література» (вчитель Кусій Т.І.) та Дипломом лауреата у секції «Математика»(вчитель Проданюк М.С.) нагороджена учениця 9 класу Кожокар Діана;

- Дипломом І ступеня   секції  «Географія»(вчитель Ротар Т.В.) та Дипломом ІІ ступеня   у секції  «Зарубіжна література»(вчитель Кусій Т.І.) нагороджена учениця 9 класу Ротар Іванна.

Результативність участі здобувачів освіти у районній конференції в рамках Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна»:

  • Грамотою за 2 місце  (вчитель Коляско І.С.) нагороджена учениця 9 класу Кожокар Діана;
  • Грамотою за І в секції «Географія рідного краю» (вчитель Ротар Т.В.) та Грамотою за ІІІ місце  в секції «Музей історія жива»(вчитель Ротар Т.В.) нагороджена учениця 9 класу Ротар Іванна.

Згідно  річного  плану  НВК  та  плану методичної роботи,  з  метою  розвитку ініціативи та творчості вчителів,  ефективного впровадження  передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій  протягом року  проведений   «Ярмарок педагогічних ідей»  згідно  такого  плану:

 

п/п

Дата

Предмет

Клас

 Вчитель

1.

 

06.11.2018

Біологія

Відкритий урок на тему: «Процес травлення у кишечнику. Харчові розлади та їх запобігання»

8

 

Боднарюк А.В.

2.

 

05.12.2018

Математика

Відкритий урок на тему: «Розв’язування  вправ на виконання дії ділення з натуральними числами»

 

5

Проданюк М.С.

 

3.

 

18.12.2018

Читання

Відкритий урок на тему: «Закріплення вміння читати. Пори року»

 

1

Бойчук Л.Н.

4.

30.01.2019

Всесвітня історія  

Відкритий урок на тему:

«Німецька імперія .Канцлерство Отто фон Бісмарка»

9

Коляско І.С.

Згідно наказу відділу освіти Новоселицької РДА від 28.05.2019  №108 «Про проведення районного конкурсу методичних розробок «Вернісаж педагогічних ідей» у 2019 році», відповідно до ухвали журі нагороджено переможців  районного конкурсу методичних розробок «Вернісаж педагогічних ідей - 2018»:

  • в  секції  «Математика» Проданюк М.С.  - ІІ місце;
  • в  секції  «Природознавство»  Боднарюк А.В.- ІІ місце;
  • в  секції  «Суспільствознавство» Коляско І.С. - ІІІ місце;

Поряд з позитивними досягненнями є і  невиконання наказу відділу освіти Новоселицької РДА  від 19.11.2018 року  № 239 «Про організацію та проведення І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» Вчителі НВК не прийняли участь у жодній із 3 номінацій: "Захист Вітчизни", "Основи здоров'я", "Географія".

Аналіз навчально- виховної роботи

Аналіз  навчальної  роботи

У 2018/2019 навчльному році навчалося 112 учнів, атестовані  - 97 учнів.

Згідно з річним планом роботи НВК, з метою виявлення тенденції щодо покращення чи погіршення успішності учнів НВК та вироблення відповідних методичних рекомендацій та на основі статистичних звітів класних керівників,  в травні 2018 року був проведений моніторинг якості навчальних досягнень учнів  1-11-х класів з усіх предметів за результатами навчання у 2018/2019 н. р.:

Результативність  навчальних  досягнень

  учнів  1 – 4  класів за  2018/ 2019 н. р. по Слобідському  НВК

Класи

К –сть  учнів на

поч.сем.

К ількість  учнів на

     кінець   семестру 

З   них

             Сиріт

 

            Півсиріт

Атестов.ано

Неатестовано

%  учнів, що мають здібності до предметів

Р  і  в  н  і

%

відвідування

хлопч.

дівчат

сусп. – гум.аніт                                                              профілю

 

 

 

прир. математ

      профілю

естет. практ профілю

 

 П

 

 

 

 

 

   

 

    С  

 

Д

 

В

1

14

15

7

8

-

1

-

-

4

27%

3

20%

8

53%

-

-

-

-

94%

2

11

11

3

8

-

-

11

-

3

27%

3

27%

5

46%

-

1

10%

5

45%

5

45%

92%

3

14

14

7

7

-

-

14

-

5

36%

4

28%

5

36%

-

5

36%

3

21%

6

43%

87%

4

11

11

6

5

-

-

11

-

4

36%

4

36%

3

28%

-

2

18%

4

36%

5

46%

88%

Всього

50

51

23

28

-

1

36

-

16

31%

14

28%

21

41%

-

8

23%

12

33%

16

44%

90%

 

 

Результативність  навчальних  досягнень

 учнів  5 - 9 класів   за  2018/ 2019 н. р.  по Слобідському  НВК 

 

 

 

Клас

Кількість    учнів на

початок  семестру.

Кількість   учнів на

кінець семестру.

З них

Сиріт

Півсиріт

Атестовано

Неатестовано

 

Р   І   В   Н   І

% відвід.

Відсоток  учнів,  що мають здібності

 до предм.

Хлопчиків

Дівчаток

П

   С

Д

  В

 

сусп.-

гум.

циклу

прир-

матем.

циклу

естет-

прак. циклу

5

13

13

9

4

-

1

13

-

-

5

38%

5

38%

3

24%

83

5

38%

2

15%

6

47%

6

 

9

8

3

5

-

-

8

-

-

3

38%

1

12%

4

50%

82

3

38%

1

12%

4

50%

7

 

12

12

6

6

-

-

12

-

-

2

17%

8

66%

2

17%

89

4

32%

2

17%

6

51%

 

8

8

8

5

3

-

1

8

-

-

4

50%

1

13%

3

37%

91

5

63%

-

3

37%

9

12

12

3

9

-

-

12

-

-

3

25%

4

33%

5

42%

87

3

25%

3

25%

6

50%

 

Всього

54

53

26

27

-

2

53

-

-

17

32%

19

36%

17

32%

86

20

38%

8

15%

25

47%

 

Результативність  навчальних  досягнень  учнів   11  класу 

за  2018/ 2019 н. р.  по Слобідському НВК 

 

 

 

Клас

Кількість  учнів на

початок  семестру.

Кількість  учнів на

кінець семестру.

З них

Сиріт

Півсиріт

Атестовано

Неатестовано

 

Р   І   В   Н   І

% відвід.

Відсоток  учнів,  що мають здібності

 до предм.

Хлопчиків

Дівчаток

П

   С

Д

 В

 

сусп.-

гум.

циклу

прир-

матем.

циклу

естет-

прак. циклу

11

8

8

5

3

-

-

8

-

-

2

25%

4

50%

2

25%

 

77

3

37.5%

2

25%

3

37.5%

     Всього

8

8

5

3

-

-

8

-

-

2

25%

4

50%

2

25%

77

3

37.5%

2

25%

3

37.5%

 

 

 

 

Результативність  навчальних  досягнень  учнів  1 –9,11  класів  

за  2018 / 2019 н. р.  по Слобідському  НВК 

 

 

 

 

Клас

Кількість  учнів на

початок  семестру.

Кількість  учнів на

кінець семестру.

З них

Сиріт

Півсиріт

Атестовано

Неатестовано

 

Р   І   В   Н   І

% відвід.

Відсоток  учнів,  що мають здібності

 до предм.

Хлопчиків

Дівчаток

П

   С

Д

  В

сусп.-

гум.

циклу

прир-

матем.

циклу

естет-

прак. циклу

 

1 –

   4

50

51

23

28

-

1

36

-

-

8

23%

12

33%

16

44%

90

16

31%

14

28%

21

41%

5 –  9

54

53

26

27

-

2

53

-

-

17

32%

19

36%

17

32%

86

20

38%

8

15%

25

47%

10,

11

8

8

5

3

-

-

8

-

-

2

25%

4

50%

2

25%

77

3

37%

2

26%

3

37%

1 -11

112

112

54

58

-

3

97

-

-

27

28%

35

36%

35

36%

84

39

34%

24

22%

49

44%

 

      

Був здійснений моніторинг рейтингу класів за середнім балом:

 

Клас

Середній бал

Рейтинг

2

9,1

ІІІ

3

8,2

VІІ

4

9,2

ІІ

5

9

ІV

6

9

ІV

7

8,7

V

8

9

ІV 

9

9,5

І

11

8,5

 

 

 

 

 

 

 

 

У 2018/2019 навчальному році учні 11 класу працювали за універсальним профілем.

Рівень нагородження Почесними грамотами та листами:

Рік

Похвальних листів

Похвальних грамот

2017/2018

29

1

2018/2019

26

2

 

Результати державної підсумкової атестації ( у формі ЗНО)

Предмет

Середній бал за ДПА

Середній бал за рік

Розбіжність

Українська мова

5

7

2

Англійська мова

3,5

7

3,5

Історія України

6,9

9

2,1

 

Аналіз управлінської діяльності

Згідно  з  наказом  № 41  від 22.04.2018 р. «Про  написання  підсумкових контрольних  робіт  за  2018/2019 н. р. з  основ наук»  дирекцією  НВК  були  проведені  контрольні  роботи  з  таких  предметів:    української  мови,  математики,  алгебри, англійської мови. 

            Результати   контрольних  робіт  були  узагальнені ,  виведений  середній  бал  по  предметах,  зроблені  відповідні  висновки.  Результативність  наведено  у  таблицях.

Результативність  контрольних  замірів  з  української  мови:

Клас

За списком

Писало

ПР

СР

ДР

ВР

% якості

% успішності

СБ

уч.

%

уч.

%

уч.

%

уч.

%

3

14

12

3

25

2

17

3

25

4

33

58

72

7

4

11

11

-

-

1

10

5

45

5

45

90

100

8,6

5

13

10

-

-

1

10

6

60

3

30

90

100

8,3

6

8

8

2

25

1

12

2

25

3

38

63

75

8

7

12

9

-

-

3

33

4

45

2

22

67

100

7,7

8

8

7

2

29

1

14

1

14

3

43

57

71

7,3

9

12

10

-

-

2

20

3

30

5

50

80

100

9,4

11

8

8

1

13

2

25

3

37

2

25

62

100

7,5

Типові помилки в контрольних роботах з української мови:

- окреме написання слів у реченні;

- правопис іменників з прийменниками;

- пропуск , заміна букв;

- у перенесенні слів;

- початок написання речення ;

- написання слів із буквосполученням  ьо ;

- розділові знаки при прямій мові, звертанні, діалозі, в складних реченнях, між однорідними    членами речення, при уточнюючих членах речення, розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення;в реченні при вживанні сполучників.

- написання голосної після м’яких приголосних;

- вживання голосних після шиплячих;

- розділові знаки в складному реченні;

- розділові знаки при порівняльних зворотах;

- правопис іменників з суфіксом – ин- ;

- написання прислівників разом, окремо і через дефіс;

- ненаголошені  е-и в коренях слів;

 -подвоєння приголосних

 - чергування голосних в словах;

- перенос слів;

- написання не з дієсловами;

- розділові знаки в дієприслівникових зворотах.

Результативність  контрольних  замірів  з  математики:

 

Клас

За списком

Писало

ПР

СР

ДР

ВР

% якості

% успішності

СБ

уч.

%

уч.

%

уч.

%

уч.

%

3

14

10

-

-

3

30

2

20

5

50

70

100

70

4

11

11

-

-

2

19

4

36

5

45

81

100

8,8

5

13

11

-

-

4

36

4

36

3

28

64

100

7,5

6

8

8

-

-

2

25

6

75

-

-

75

100

7,6

7

12

11

-

-

1

10

5

45

5

45

50

100

8,3

8

8

4

-

-

2

50

-

-

2

50

57

100

8

9

12

8

-

-

-

-

5

62

3

38

100

100

9

11

8

7

-

-

1

14

4

57

2

29

86

100

8

Типові помилки в контрольних роботах з математики у 3 і 4 класах:

 - при  розв’язуванні задач у виборі арифметичної дії;

 - в обчисленнях при розв’язуванні прикладів ;

 - в табличному множенні і діленні ;

 - при відніманні одноцифрових чисел від круглих.

Типові помилки в контрольних роботах з алгебри у 9  класі :

 - при записі одночленів у стандартному вигляді;

 - при обчисленні значень виразів;

 - при побудові графіків функції ;

 - при виконанні дій із числами записаними у стандартному вигляді;

 - при розв’язуванні систем нерівностей;

 - при доведенні нерівностей;

 - при знаходженні за графіком області значень функцій та проміжків зростання, спадання    функції;

 - доведення нерівностей.

Результативність  контрольних  замірів  з  англійська мова:

Клас

За списком

Писало

ПР

СР

ДР

ВР

% якості

% успішності

СБ

уч.

%

уч.

%

уч.

%

уч.

%

3

14

14

-

-

5

46

6

54

-

-

54

100

6,4

4

11

7

-

-

2

28

5

72

-

-

72

100

6,5

5

13

11

-

-

8

73

3

27

-

-

27

100

6

6

8

6

-

-

4

67

2

33

-

-

33

100

6

7

12

10

-

-

5

50

3

30

2

20

50

100

7,2

8

8

7

-

-

4

58

3

42

-

-

42

100

6,2

9

12

8

-

-

3

37

2

25

3

38

63

100

7

11

8

8

-

-

5

71

1

13

2

16

29

100

6,7

В роботах допущені помилки:

- граматичні помилки при розв’язані тестів;

- у вживанні та утворенні часів дієслів;

- в утворенні пасивного стану дієслів та непрямої мови;

 - порушений порядок слів у реченні.

      Аналіз контрольних робіт з англійської мови показав, що більшість учнів оволоділи навичками письма, аудіювання, вміють складати розповіді на запропоновану тему, виконувати текстологічні завдання. Проте окремі учні  допускають помилки при вживанні займенників that, where, whose, who, перетворенні речень з прямою мовою в непряму, допускають помилки при вживанні часових форм дієслів Present Simple, Past Simple, Present Perfect,    вживанні кількісних і неозначених займенників.

Відповідно до річного плану роботи НВК на 2018/2019 навчальний року протягом жовтня   вивчався стан впровадження Концепції НУШ. Ефективність використання нового освітнього середовща 1 класу.

Бойчук Л.Н. - спеціаліст вищої категорії, відмінник освіти України, старший учитель, педагогічний стаж –30 роки. Тижневе навантаження – 18 год. згідно освітнього плану. Планування навчального матеріалу здійснюється згідно Державного стандарту, затверджених Міністерством освіти і науки України. Календарні плани з навчального предмету вчасно здаються на погодження і затвердження в установленому порядку. Записи в класних журналах Лариса Несторівна здійснює акуратно, згідно методичних рекомендацій щодо ведення ділової документації в освітніх закладах.

День у класі починається з розмови на підлозі ігрової кімнати. Півгодинне заняття називається «ранкове коло» — з учителькою діти говорять про минулі вихідні, про настрій і, зрештою, про все цікаве, чим хочуть поділитися. Увесь тиждень носить тематику яка інтегруєтьсяз навчальними предметами, наприклад, на уроці Я досліджую світ будуть говорити про козаків, а під час математики — рахуватимуть козаків.

Уроки  Лариси Несторівни  відзначаються чіткістю, доступністю, зрозумілістю викладення нового матеріалу, широким використання наочності: малюнків, ілюстрацій, дидактичного матеріалу.На  уроках  ведеться робота щодо реалізації здоров’язберігаючої компетентності: раціонально розподілений час  уроку, урок  побудовано з урахуванням часового сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу, передбачено проведення фізкультхвилинки, для якої підібрано  загальнорозвивальні вправи, на покращення кровообігу головного мозку, на  формування правильної осанки.

     На уроці «Я досліджую світ» використовує такі форми роботи, як бесіда, спостереження, проблемні ситуації.  Вчитель широко використовує наочність, що дозволяє учням краще засвоїти навчальний матеріал: малюнки з козаків, солдатів. Учитель старанно готується до уроку, підбирає цікавий матеріал, продумує форми його проведення, намагається використати різні форми роботи: гра «Відгадай професії», бесіда, виготовлення паспорту України, вправа «Мікрофон» спостереження, змагання, використовує форми диференційованого навчання та індивідуального підходу.На уроці математики Лариса Несторівнанаполегливо працює над формуванням в учнів розвитку логічного мислення, мовлення, уміння робити правильні висновки. На уроках використовується робота з ЛЕГО яка спрацьовує на позитивний результат, дає можливість учням легко засвоювати навчальний матеріал. Великого значення надає розвитку усних обчислень в учнів, добивається механічного запам’ятання складу чисел першого десятка. Продумуючи вправи для усної лічби, урізноманітнює їх форму, створює ігрові ситуації з використанням казкових персонажів. На уроках письма складовою частиною уроку є  розвиток мовленнєвих компетентностей учнів.  Робота над правильною вимовою, чіткістю  й  виразністю усного мовлення , над збагаченням словника, правильним і точним вживанням слова, над словосполученням і зв’язним мовленням, та робота  над орфографічно грамотним письмом є основою кожного уроку. Щоб процес  мислення відбувався вільно, школярі глибоко розуміли навчальний матеріал,вміли застосовувати набуті знання, виконували такі розумові операції, як аналіз і синтез, уміли розмірковувати,аргументувати свою думку,використовує у своїй роботі інтерактивні форми і методи.

Лариса Несторівна  є керівником  районного    методичного об’єднання вчителів початкових класів. Виступає з доповідями на засіданнях  районного  методичного об'єднання,  ужовтні 2014 р.- виступила  на  міні-консиліумі  для  молодих  педагогів з  теми  «Організація  навчально-виховного  процесу  у  1  класі»                                                                                                     

- Серпень 2015 р. – виступ  на  районних секційних  заняттях  вчителів  початкових  класів з теми «Організація навчально-виховного  процесу  в  2  класі»                                                                                                                 

- Жовтень 2015 р. – виступ  на  міні-консиліумі для  молодих  педагогів з  теми «Кроки  до  професійної  майстерності»  

- Серпень 2016 р.- виступ  на  районних  секційних  заняттях  вчителів  початкових класів з  теми  «Конкурси  для  вчителів  та  учнів»  

- Серпень  2017 р. -    виступ  на  районних секційних  заняттях  вчителів  початкових  класів з теми «Методичні  рекомендації  щодо  викладання  у  початковій  школі  у  2017/2018 н.р.» 

-  Жовтень  2017 р.- виступ  на  районному  семінарі  керівників  шкільних  методоб’єднань з теми «Нова  українська  школа. Пілотні  школи». 

-  Березень 2018 р.- провела  практичне  заняття  у місті  Новоселиця на  тему «Освітній  потенціал  гри  з  LЕGО», де проходила  ІІІ очна  сесія  підготовки  вчителів   початкових   класів, які  впроваджуватимуть  Державний  стандарт  початкової  освіти  у  2018/2019 н.р.                                                                                    

Учні Лариси Несторівни  неодноразово брали участь у  конкурсах:    

Конкурс

Рік

Місце

Міжнародний  природничий  інтерактивний  конкурс

“Колосок  осінній “

2016

2017

4 відмінних результатів

3 відмінних результати

Міжнародний  математичний  конкурс

“Кенгуру”

2015

2016

2017

4 відмінних результатів

4 відмінних результатів

3 відмінних результатів

Всеукраїнський конкурс експериментально дослідницьких робіт

«Юний дослідник»

номінація «Охорона  здоров’я»

2018

Районний етап – 2 місце

Стрелецький  Олександр

Також основним показником роботи вчителя є публікація у періодичній пресі:

  • газета «Освіта  Буковини»  січень 2014 р.- стаття  «Цікава  робота  над  словниковими  словами».
  •   Січень  2016 р. - стаття «Абетка  речень  та  текстів «Всі  слова на  одну  букву» .
  •  Грудень  2016 р. – стаття   «Подорож  у  казку» в  районній  газеті  «Слово  правди». 

Також учні Лариси Несторівни друкують свої вірші  та  казки уВсеукраїнській  газеті – розмальовці  для  школярів «Долонька»  у 2016 р. були  надруковані  вірші  4  учнів 2  класу,                                                                                   - 2017  р. – вірші  3  учнів  та  казка  1  учениці  3  класу,                                                    - 2018 р.- вірші  3  учнів  4  класу.

Відповідно до річного плану роботи НВК на 2018/2019 навчальний року протягом жовтня   вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 6-9 класів з історії України.

Коляско І.С. - кваліфікаційна категорія «Спеціаліст другої   категорії», стаж роботи – 8 років.     Стан викладання історії, як показують результати контролю знань учнів, ведеться на достатньому рівні. Цьому сприяє фаховий рівень і досвід роботи Коляско  І.С., який забезпечує творчий навчальний процес і сприяє розвитку  в учнів історичної свідомості, критичному осмисленню минулого, прогнозуванню майбутнього; вихованню національної свідомості, гідності, загальнолюдських цінностей; розвитку творчого мислення, формуванню власної точки зору та критичного ставлення до інформації, розвитку в учнів інтересу та поваги до історії, розкриттю і розвитку здібностей учнів.

     Робота над методичною  проблемою  « Використання  різних  форм  і  методів  на  уроках  історії  з  метою  активізації  пізнавальної  діяльності  учнів»  реалізується вчителем через самоосвіту, участь у районних  семінарах вчителів історії.

     Це надихає на пошук нових методик, на розробку нових структур уроку, сприяє запровадженню інноваційних технологій, форм і методів на уроках історії.

Аналіз відвіданих уроків показав, що вчителем   впроваджуються  особистісно-зорієнтований  підхід  до  організації  освітнього  процесу, проектні та інформаційні технології навчання.

     На   його  уроках  впроваджуються  різноманітні форми  і  методи  освітнього  процесу, учні виявляють своє історичне мислення в процесі вивчення нового матеріалу чи його закріплення. Учитель велику увагу приділяє не стільки оцінюванню обсягу матеріалу, що залишається в пам’яті, скільки вмінню його аналізувати, узагальнювати, активно використовувати, умінню самостійно здобувати знання, вести пошуково-дослідницьку роботу. Створює на уроках атмосферу зацікавленості; спільного пошуку вирішення навчальних проблем, при формуванні предметних компетентностей учнів  велику увагу приділяє схемам, таблицям, картам.

Одним із методів  опрацювання змісту є коментоване читання учнів по черзі (ланцюжком), що супроводжується постановкою запитань до тексту та відповідями на них або виділенням у тексті головного (основних думок). При  цьому І.С. організовує  бесіду навколо питань, що вивчаються в контексті теми чи розділу.

         Високий рівень пізнавальної активності школярів забезпечується ним через особистісно зорієнтований тип  стосунків учителя й учнів, діалогічну побудову уроку, навчальні дискусії, навчально-пізнавальні ігри, практичний метод роботи з документами. Коляско І.С.   залучає школярів до науково-дослідницької діяльності, до створення комп’ютерних презентацій, до активного використання мережі Internet при підготовці до уроків з ІКТ-супроводом. Особливо вдалими в практиці роботи вчителя є уроки узагальнення і систематизації знань із використанням активних форм і методів навчання, що забезпечують максимальну самостійність та творчість учнів.     Уся система роботи вчителя спрямовується на виконання програм, якість викладання та формування компетентностей. Зокрема

Хронологічна компетентність– передбачає вміння учнів орієнтуватися в історичному часі. Формування цієї  компетентності учнів забезпечується   через  розгляд суспільних явищ в розвитку та в конкретних історичних умовах певного часу; зіставлення історичних подій, явищ із періодами (епохами), а також орієнтація на використання наукової періодизації історії як способу пізнання історичного процесу.  А  саме  на  уроці  інтегрованого  курсу Історія  України.  Всесвітня  історія у  6  класі  на  тему: «Організація  суспільства  і  влади   в  Давньому  Єгипті»  вчитель  пропонує  учням  розв’язати  історичну  задачу:Розставити  роки  у  хронологічній  послідовності,  вказати  ключові  терміни  та ключову  подію  на  лінії  часу.

Просторова компетентність–   це орієнтування учнів в історичному просторі.  Формування просторової компетентності Коляско  І.С. здійснює на основі  співвідношення розвитку історичних явищ і процесів із географічним положенням країн та природними умовами;  вчить  учнів   використовувати  карти під час визначення причин та наслідків історичних подій, процесів; характеризувати регіональні  особливості  та геополітичні  чинники  розвитку країн на основі аналізу карти і факторів довкілля. Так на  уроці  всесвітньої  історії  у 7  класі    на  тему:  «Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація»  учні  розв’язують  хронологічне  завдання: з’ясувати  до  якого  століття  відноситься  рік певної  історичної  події.

А  учні  8  класу на  уроці  історії  України  на  тему: «Гетьман  Петро Конашевич-Сагайдачний. Військо  Запорозьке  й  Хотинська   війна» по  карті  знаходять  турецькі  фортеці  і  укріплення  на  які  здійснювали  походи  козацьке  військо  на  чолі  із  Сагайдачним.

Інформаційна компетентність – вміння учнів працювати з джерелами історичної інформації.

Інформаційна компетентність учня вчитель формує за таких умов: критичного аналізу й оцінки історичних джерел, самостійної інтерпретації школярами змісту історичних джерел та відображених історичних фактів, подій, явищ; оцінювання, порівняння, пояснення учнями фактів і явищ дійсності на основі інформації, отриманої з різних джерел.

Так  зокрема  на  уроці  історії  у  6  класі  учні  працювали  із  описом  Геродота про  будівництво  піраміди  Хеопса  та  здійснили  аналіз  цього  історичного  джерела.

У  7  класі  учні  працюючи  із  ілюстраціями,  що  відображають  сільськогосподарські  роботи  середньовічних  селян,  аналізують  взаємодію  людини  і  природи,  висловлюються  щодо  залежності  середньовічної  і  сучасної  людини  від  природи.

На  уроці  історії  України  у  8  класі  вчитель  пропонує  учням роботу  у  групах, де перша  група   знайомиться  із  історичним  джерелом -  розповідь  Г.Л. Боплана  про  організацію  козаками  морських  походів  проти  турків,  а друга – із  фрагментом  праці  О.Апановича «Військове  мистецтво  українського  козацького  війська». Учні  оцінюють спорядження  козаків – учасників  походів та  їхню  тактику  на  полі  бою.

Мовленнєва компетентність– будувати усні та письмові висловлювання щодо історичних подій і явищ.  Задля формування мовленнєвої компетентності на уроках історії Коляско  І.С. пропонує  учням   – розповідати про історичні події та явища й описувати їх, давати усний відгук на відповідь однокласника, оцінювати власну відповідь, брати участь у дискусії, аргументувати власну позицію; письмово – писати оповідання (есе, аналітичні доповіді, реферати, рецензії) про події та історичні постаті, складати різні типи планів, формулювати доречні питання до історичних текстів; усно та письмово – надавати історичну характеристику (подіям, явищам, видатним діячам), складати таблиці та схеми, будувати на цій основі відповідь.

Наприклад,  у  8  класі на  уроці  історії України  здійснюється  коментоване  читання   матеріалу  підручника  з  подальшим  обговоренням   прочитаного  і  заповненням  таблиці  «Передумови  та  Причини  походів  козаків  першої  чверті XVII  ст.».

Логічна компетентність– аналізувати, пояснювати історичні факти, формулювати теоретичні поняття, положення, концепції. Формування логічної компетентності учня вчитель  здійснює  під час аналізу, синтезу й узагальнення школярем історичної інформації; використання на уроці наукової термінології; всебічній характеристиці учнями історичних постатей, розкритті внутрішніх мотивів дій, створення політичних та історичних портретів; самостійного визначення учнями сутності, наслідків та значення історичних подій і явищ; проведення нескладних досліджень, проектної роботи. Зокрема  у 8  класі  учні  складали та  аналізували   історичний  портрет  гетьмана  Петра  Сагайдачного, визначали наслідки участі козацтва у Хотинській війні та характеризували  значення діяльності гетьмана П.Конашевича-Сагайдачного для зміцнення козацтва.

Аксіологічна компетентність – формулювати версії й оцінки історичного руху та розвитку.

Задля формування аксіологічної компетентності вчитель  пропонує  учням  порівнювати, пояснювати, узагальнювати та критично оцінювати факти й діяльність осіб, спираючись на здобуті знання, власну систему цінностей із позиції загальнолюдських та національних цінностей; виявляти суперечності в позиціях, інтересах, потребах соціальних груп і окремих осіб та роль в історичному процесі, тенденції й напрями історичного розвитку; оцінювати різні версії й думки про минулі історичні події, визнаючи, що деякі джерела можуть бути необ’єктивними.

Методичне  забезпечення   викладання  предмету:  відеосеріал “ Історія  Українських  земель”,  атласи  з  всесвітньої   історії  та  історії  України, історичні  таблиці,  україномовні  відеоресурси   Інтернету  з  курсу   історії  України  та  всесвітньої  історії  та  інше.

Результативність  написання  контрольних  робіт:

  Історія  6  клас  Тема.  Первісні  спільноти.  Археологічні  культури 

Всього  -    9 учнів    Писало -  9  учнів

Високий   рівень -   4  учнів -44,4%

Достатній  рівень –  5 учнів-55,6%

Середній  рівень - 0   учнів

Початковий  рівень - 0   учнів

Якість -     100%    Успішність  -  100%     Середній  бал -  9

Історія  України   7  клас    Тема. Виникнення  та  становлення  Русі  - України.

Всього  -   12учнів    Писало -  10 учнів

Високий   рівень -4 учнів - 40 %

Достатній  рівень –   4учнів - 40 %

Середній  рівень -2   учнів- 20 %

Початковий  рівень - 0   учнів

Якість -     80%    Успішність  -  100%  Середній  бал -  8,4

Історія  України   8  клас   

Тема.  Українські  землі  у  складі  Речі  Посполитої  16-  перша половина  17  ст.

  Всього  -   8 учнів    Писало -  5 учнів

Високий   рівень -   2 учнів - 40 %

Достатній  рівень – 3  учнів - 60%

Середній  рівень -  0 учнів - 0

Початковий  рівень - 0   учнів

Якість -     100%   Успішність  -  100%Середній  бал -  9

Історія  України   9  клас   

Тема.  ВступУкраїнські  землі  у  складі  Російської  імперії  наприкінці 18  -    у  першій половині  19    ст.

  Всього  -   12учнів    Писало - 11  учнів

Високий   рівень -    6учнів - 55 %

Достатній  рівень – 3  учнів -27 %

Середній  рівень -  2 учнів -18%

Початковий  рівень - 0   учнів

Якість -   82%   Успішність  -  100%  Середній  бал -  8,9

Результативність    участі    у  конкурсах,  олімпіадах: 

 «Вернісаж  педагогічних  ідей»,   квітень 2018  - 3  місце.

І етап Всеукраїнський конкурс–захист   науково–дослідницьких робіт  (23 січня 2017 р.)  - 1 місце  Федоряк  Діана, робота на  тему:  “Історія  села  Слобода” .

Районний  етап Всеукраїнської краєзнавчої  експедиції   учнівської молоді  "Моя Батьківщина - Україна"  (2018 р),  секція «Козацькому  роду нема  переводу»  ІІ  місце  Кожокар  Діана,  робота  « П. Сагайдачний - хоробрий  воїн,   видатний  політик».

 

  1. ІІ  етап (районний) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (2018 р) - ІІІ  місце Кожухар  Олексій,  9  клас.

Публікації  у  пресі:

Газета  «Освіта  Буковини»  № 19    від 17.05.2018р.  Розробка  уроку  на  тему :  «Три  стани  середньовічного  суспільства.  Феодалізм».

Позакласна  робота  з  предмету:

  •  Тематична  лінійка  «День  партизанської  слави»,     22 .09 2016 р
  • Виховний   захід    присвячений  Дню  пам’яті жертв Голодомору 28.11.2017р.,
  • Виховний   захід  на  тему:  «День Соборності  України»  22. 01.2018р.,
  • Виховний   захід    присвячений Дню  пам’яті  героїв  Крут   29. 01. 2018р.
  • Виховний   захід    присвячений Революції  гідності   21. 11. 2018р.

Відповідно до річного плану роботи НВК на 2018/2019 навчальний року протягом листопада-грудня  вивчався стан викладання математики та рівень знань, умінь і навичок учнів  5-9  класів  із цього предмета.

У  5-9  класах  математику  викладає  Проданюк  М.С.  Вчитель має повну вищу освіту, кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої  категорії», педагогічних стаж – 17 років.

 У процесі вивчення адміністрацією стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з математики було відвідано ряд уроків у 5-9 класах, перевірено стан ведення шкільної документації, учнівські зошити, проведені бесіди з учнями 5-9 класів, здійснено моніторинг якості освіти за цей період.

Аналіз відвіданих уроків показав, що вчитель  Проданюк М.С. обізнана з новими програмами, інструктивними листами Міністерства освіти і науки України про викладання математики, специфікою викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів. Враховуює основні принципи програми, а саме принцип комунікативної спрямованості, особистісну орієнтацію.

 Відвідані уроки відповідають вимогам до структури уроків математики, вчителем витримуються основні етапи уроку. Педагог вдало поєднує  різноманітні види навчальної діяльності.

З метою забезпечення належного рівня викладання математики у НВК оновлено   кабінет  математики з необхідною навчально-матеріальною й методичною базою.

Перевірка шкільної документації показала, що Проданюк  М.С. працює за чинною навчальною програмою та за підручниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.

З метою реалізації даної навчальної програми в школі  використовуються підручники та посібники, згідно рекомендацій МОНУ. Крім підручників в арсеналі вчителів велика кількість інших дидактичних видань, які дозволяють проводити різні види робіт з урахуванням диференціації. Вчитель має набір різнорівневих завдань і широко їх використовують в освітній   діяльності.

Вся шкільна документація ведеться згідно нормативним вимогам, заповнюється своєчасно.   В класних журналах вчитель своєчасно записує теми уроків. Практична частина навчальних програм виконується повністю. Тематичне оцінювання проводиться згідно календарного планування. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів  з математики, адміністрацією проводиться систематична перевірка та контроль стану викладання математики.

  Установлено, що Проданюк  М.С. має  достатній рівень теоретичної, методичної підготовки, логічно будує уроки, використовує різноманітні активні форми й прийоми роботи з активізації діяльності учнів на уроці та підвищення її ефективності.

Згідно з існуючими вимогами в учнів є по 2 робочих зошити з математики та зошит для контрольних робіт. Аналіз перевірки робочих зошитів засвідчує, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам програм. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого матеріалу в класі. Певна увага приділяється зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Вчитель регулярно перевіряє зошити і щомісячно виставляє оцінки за їх ведення в класні журнали.

Істотного значення в процесі вивчення математики педагог надають текстовим задачам, використання яких сприяє формуванню  ключових  компетентностей учнів,  розвитку їх  логічного мислення та є наочною ілюстрацією практичного застосування математичних знань.

Проданюк  М.С.  готуючись  до уроків визначає і формулює навчальну, розвивальну, виховну мету уроків, підбираює навчальний матеріал, здійснює ознайомлення з новим матеріалом на вивченому раніше, на життєвому досвіді учнів. Відповідно до теми підбирає методи та прийоми роботи на різних етапах уроку. Дотримується загально дидактичних принципів навчання, а саме: послідовності, доступності, систематичності, науковості; створює умови для творчого розвитку особистості. Освітню  діяльність учнів активізує використанням проблемних питань, які формують пізнавальні інтереси учнів, спонукають мислити, порівнювати, аналізувати, робити висновки. Використовує випереджувальні завдання, які сприяють саморозвиткові та самовдосконалення особистості.

Важливе місце в організації навчання математики посідає система самостійної роботи учнів. Обсяг самостійних робіт добирається з метою відпрацювання необхідних загально навчальних та предметних умінь і навичок. Формуванню відповідних мотивів до самостійної роботи сприяє застосування завдань на малюнках, контрольних запитань, зокрема прикладного характеру  тощо.

Майже на кожному уроці вчитель привчає учнів до самоконтролю та взаємоконтролю своєї діяльності, що спонукає дітей до самостійності в роботі та формуванню стосунків учитель-учень на взаємодовірі, повазі.

Працює над методичною темою «Впровадження інноваційних методів і технологій навчання в процесі викладання математики з метою формування ключових компетентностей учнів».

Значну  увагу Проданюк  М.С. приділяє   організації позакласної роботи з предмету.

Зокрема    з   12.11.2018 р.  по  16.11.2018 р.  у  НВК  пройшов  тиждень  математики  за таким  планом: понеділок – відкриття  тижня  та  ознайомлення  з  планом,  вівторок – ознайомлення  з  цікавими  фактами  про  математику,  середа – усний  журнал «Відомі  українські  математики»,  четвер – перегляд  відеофільму  про  українського  вченого-математика Михайла  Кравчука «Світ  знає,  що  він  українець»,  п’ятниця – гра  «Я  люблю  Україну  і  математику».

Результативність  участі  у  конкурсах  та  олімпіадах

У 2014/2015 н.р   у  І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів наукових товариств визнано переможцями і нагороджено  дипломами І ступеня:  

- секція «Прикладна математика» -  Сафроній Діана Вадимівна, 9 клас;

- секція «Математика» - Віщак Юліанна Сергіївна, 9 клас.

Переможці  ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади  з  математики

2015/2016 н.р

9 кл.

2 місце

Майданська Ірина

10 кл.

3 місце

Вішак Юліана

2016/2017 н.р

10 кл.

1 місце

Кожухар Олександра

 

2017/2018 н.р

10 кл.

3 місце

Сімак Юлія

 

2018/2019 н.р

7 кл.

3 місце

Формос Святослава

 

  • Вернісаж педагогічних ідей 2016  - І місце
  • Вернісаж педагогічних ідей 2018  - ІІ  місце

Учні  Проданюк  М.С.  щорічно  є  учасниками  та переможцями  Міжнародного  математичного конкурсу   “Кенгуру” .

Досвідом  своєї  роботи  вчитель  ділиться  через  публікації  у  пресі.  Зокрема у  газеті  газеті  «Район-інфо»  № 48    від  30.11.2018р. опублікувала 

статтю  «Тиждень  математики:  це  було  весело  і  цікаво!».

Результативність  написання  контрольних  робіт:

Математика  5 клас. Контрольна робота по темі: «Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею. Формули»

Всього 13 учнів, писало 10 учнів. З них на:

Високому рівні – 1 учень – 10%

Достатній – 6 учнів – 60%

Середній – 3 учнів – 30%

Початковий - 0 учнів – 0%

Середній бал – 7,5

Якість – 70%,  успішність – 100%

Математика  6 клас. Контрольна робота по темі: «Відношення. Пропорція. Пряма і обернена пропорційна залежність.»

Всього 9 учнів, писало 9 учнів. З них на:

Високому рівні – 0 учнів – 0%

Достатній – 6 учнів – 67%

Середній – 3 учнів – 33%

Початковий - 0 учнів – 0%

Середній бал – 7,1

Якість – 67%,  успішність – 100%

 

 

Алгебра   7 клас. Контрольна робота по темі: «Одночлени, многочлени та виконання дій над ними.»

Всього 12 учнів, писало 11 учнів. З них на:

Високому рівні – 1 учень – 9%

Достатній – 9 учнів – 82%

Середній – 1 учень – 9%

Початковий - 0 учнів – 0%

Середній бал – 8,2

Якість – 91%,  успішність – 100%

  Алгебра  8 клас. Контрольна робота по темі: «Тотожні перетворення раціональних виразів»

Всього 8 учнів, писало 4 учнів. З них на:

Високому рівні – 1 учень – 25%

Достатній – 0 учнів – 0%

Середній – 2 учень –50%

Початковий - 1 учень – 25%

Середній бал – 5,8

Якість – 25%,  успішність – 75%

 

 Алгебра 9 клас. Контрольна робота по темі: «Нерівності. Лінійні нерівності з однією змінною та їх системи».

Всього 12 учнів, писало 10 учнів. З них на:

Високому рівні – 4 учнів – 40%

Достатній – 5 учнів – 50%

Середній – 1 учень –10%

Початковий - 0 учнів –0%

Середній бал – 9

Якість – 90%,  успішність – 100%

 

Згідно з річним планом роботи НВК в  грудні  2018 року проводився фронтальний адміністративний контроль якості викладання та рівня навчальних досягнень учнів з біології.

Вивчення даного питання мало на меті:

  • вивчення рівня сформованості в учнів основних груп компетентностей  

з біології, передбачених державними стандартами загальної освіти;

  • виконання навчальних програм;
  • виявлення рівня знань, умінь, навичок учнів з біології;
  • ознайомлення з системою роботи вчителя, науково-теоретичним рівнем викладання предмету.

Узагальнення матеріалів здійснено на підставі відвіданих уроків у 6-11-х класах,  аналізу поурочних планів і календарно-тематичного планування, перевірки  зошитів, зошитів із лабораторних і контрольних робіт і класних журналів. Викладання біології здійснюється згідно з чинною  програмою  МОН України. Календарно-тематичне планування вчителів складено з урахуванням   програмових вимог, визначені уроки узагальнення та повторення, лабораторні та практичні роботи. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з біології.

У НВК біологію викладає:  Боднарк А.В. учитель біології, кваліфікаційна категорія « вища»,  звання  «вчитель методист»,» старший вчитель», стаж 25 років. Тижневе навантаження 17 годин згідно робочого навчального плану, працює над проблемою: «Формування здоров'я зберігаючої компетентності учнів на уроках біології».

Вчитель працює над забезпеченням загальноосвітньої підготовки школярів з біології, формуванням наукової картини живої природи, екологічної культури, зміцненням духовного і фізичного здоров’я, ознайомленням школярів із сучасними досягненнями біології та екологічними проблемами людства, відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти основну увагу звертає на формування ключових компетентностей, яких потребує сучасне життя.

До ключових компетентностей, при вивченні біології, належать:

  • компетентність саморозвитку і самоосвіти;
  • соціальна компетентність;
  • загальнокультурна компетентність;
  • компетентність продуктивної творчої діяльності;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • здоров’язбережувальна компетентність.

Формувати компетентність саморозвитку і самоосвіти, що передбачає розуміння учнями необхідності і готовності вчитися протягом усього життя, Аліна Василівна починає із 6-го класу шляхом виконання учнями міні-проектів. Написання та захист проектів не лише поглиблюють знання учнів з певної теми, а й задовольняють потреби підлітків у презентації себе та своїх здобутків серед однолітків. Підготовка проекту розвиває у школярів навички організації  власної навчальної діяльності, аналізу наукових досягнень, узагальнення і систематизації великих обсягів інформації. Наявність  цих вмінь свідчить про вміння вчитися.

Для розвитку соціальної компетентності часто використовує групову форму навчання Учні в групі обговорюють хід виконання проблемного завдання, розподіляють між собою обов’язки, обирають рецензента з іншої групи. Все це формує в них вміння приймати рішення, робити власний внесок у спільну справу, розвиває здатність до самооцінки і адекватної оцінки інших. Ефективна групова форма роботи і при проведенні лабораторних та практичних робіт.

        З метою формування загальнокультурної компетентності, що передбачає оволодіння досягненнями культури, розуміння інших людей, їхньої індивідуальності та відмінностей за національними ознаками на уроках часто використовує фрагменти з художніх творів. Вони позитивно впливають на образне мислення учнів, здатність висловлювати оригінальні ідеї. Літературні твори використовує на різних етапах уроку: під час вивчення нового матеріалу, його закріпленні, розв’язуванні творчих завдань. Вивчаючи розділ «Різноманітність рослин» у 6 класі, використовує легенди та вірші для підвищення пізнавальної активності учнів та здійснення естетичного, духовного виховання. У 7 класі на уроках практикує загадки-промовки, легенди про тварин, розповіді про тварин-синоптиків.

Розвиток  компетентності  продуктивної творчої діяльності здійснює шляхом самостійного складання учнями біологічних казок, вікторин, кросвордів. запитань до теми. Щоб спонукати дітей думати, аналізувати інформацію, часто використовує такі вправи, як «Мозковий штурм», сенкана. Вправа «Заперечую» допомагає формувати вміння учнів розмірковувати, звільняє їх від механічного запам’ятовування, зазубрювання. Для формування творчих здібностей практикую ігри – змагання, рольові ігри, дидактичні ігри («Вірю – не вірю», «Відгадай за описом», «Світлофор», «Розумники й розумниці», «Бумеранг», «Впіймай помилку»)

        Велику увагу на уроках біології приділяє формуванню  інформаційно-комунікаційної компетентності. Навчає здобувати, опрацьовувати і використовувати інформацію з різних джерел: хрестоматій, довідників, Інтернет ресурсів; ефективно працювати з підручником. Часто на уроках використовую нові інформаційні технології: навчальні програми з біології, програми віртуальних лабораторних і практичних робіт, відео фрагменти. Застосування прикладного програмного забезпечення дає змогу вивести сучасний урок біології на якісно новий рівень, залучає школярів до активної пізнавальної діяльності завдяки новизні та не традиційності викладання нового матеріалу.

З метою формування комунікаційної складової  компетентності, що  передбачає розвиток в учнів культури мовлення, уміння ставити запитання, висловлювати власні думки і аргументовано їх доводити, здатність до толерантного спілкування, використовує роботу в групах, інтерактивні вправи «Я тобі – ти мені», «Завершіть фразу», «Я так думаю», «Мікрофон», «Мозковий штурм».Розвиток монологічного мовлення здійснюю під час усного опитування, повідомлень учнів, захисту проектів, рефератів, коментування дослідів. Бесіди, диспути, семінари, конференції, уроки - змагання, уроки – мандрівки сприяють розвитку діалогічного мовлення учнів.

Аліна Василівна особливу увагу приділяє формуванню «здорової атмосфери» в класі, підвищенню культури взаємин між учнями, налагодженню емоційного контакту між учителем і учнями, створенню в класі доброзичливого творчого мікроклімату. На уроках у 8 класі навчає практичних навичок надання долікарської допомоги, основ здорового способу життя, переконую у необхідності дотримання правил особистої гігієни, розповідає про негативний вплив алкоголю, наркотиків, нікотину на організм і поведінку людини. Використовуючи ефективні методи і прийоми, створює всі передумови для успішного засвоєння навчального матеріалу і формування особистості із розвиненими ключовими компетентностями.

У 2015 році брала участь у V Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно – зорієнтований урок» у м. Рівне та виступала з проектом «Педагогічний проект». У 2016 р. брала участь у обласному форумі педагогів – новаторів «Інноваційний освітній простір Чернівеччини» та виступала з доповіддю. Протягом 2015 -2018 років була членом журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіад з біології, у 2018 є переможцем Вернісажу педагогічних ідей -2018 ІІ місце, у номінації біологія.

Результативність участі в олімпіадах, конкурсах з біології

п/п

Навчальний

 рік

Назва

конкурсу

Місце

ПІБ учня

1.

2014/2015

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

ІІ

ІІІ

ІІІ

Віщак Ю., 9кл.

Майданська І., 8 кл.

Бодніцька Ю.,11 кл.

 

Районний конкурс експериментально-дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник»

І

Ротар І.,5 кл.

Районний збір юних аграрників,садівників, зоологів-тваринників, квітникарів-дизайнерів, юних екологів

ІІ

Ротар І.,5 кл.

2.

2015/2016

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

ІІІ

Мигалчан Л.,8 кл.

Районний збір юних аграрників,садівників, зоологів-тваринників, квітникарів-дизайнерів, юних екологів

ІІІ

Ротар І.,6 кл.

3.

2016/2017

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

ІІІ

Лазенко М.,11 кл.

4.

2017/2018

І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робі учнів закладів  освіти району та ОТГ

ІІІ

Кожокар Д.,8 кл.

5.

2018/2019

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

ІІІ

Ротар І.,9 кл.

Одним з показників успіху у роботі  вчителя є ЗНО, а  учні Аліни Василівни

усі  успішно здавали ЗНО

Результати ДПА (у формі ЗНО) за 2017,2018 роки з біології

Предмет

Кількість учнів

Сер. бал за ДПА

(ЗНО)

Сер. річний бал

Розбіжність

2017 рік

 

Біологія

 

1

7

10

3

2018 рік

 

Біологія

 

1

6

6

0

Також показником роботи вчителя є публікація у періодичній пресі: газетах «Освіта  Буковини»  від 15.11.2018 року №43 «Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках біології », газета Слово правди від 28.03.2014 року «Педагогічний портрет у віршах», від 30.10.2015 року № 44 «Мій особистісно зорієнтований урок у Рівному», «Освіта  Буковини»  від 23.10.2015 року №39 «Мій особистісно зорієнтований урок у Рівному».

 Вже традиційними стали в НВК проводити  тиждені. Тиждень біології який розпочався з флшмобу та  тематичної лінійки «СНІДу –  ні», 4 грудня  був проведений конкурс малюнків, колажів, плакатів серед учнів 5-9,11 класів "Цікава біологія",5 грудня у рамках тижня біології учні переглянули відеофільми “Чи потрібно вакцинуватися  від кору?”,«14 фактів про здоров”я людини та  стимул до здорового способу життя». Проведений біологічний ярмарок, на якому здобувачі освіти мали  змогу   показати міцні знання з цікавої науки – біології і обміняти їх на солодкі смаколики. Це був  ярмарок пізнання, нових ідей та творчості .