Атестація 2017
Протягом 2016/ 2017 н.р. пройшли атестацію 6 педагогів
- Коляско Т.І. - вчитель фізики;
- Коляско Ю.С. - вчитель інформатики;
- Кожухар В.М. - вчитель правознавства;
- Кожокар Н.В. - вчитель початкових класів;
- Кусій Т.І. – вчитель зарубіжної літератури;
- Бушуляк І.В. – вчитель англійської мови.
2 . Курсову перепідготовку пройшли при ІППОЧО:
- Коляско Т.І. . – перебуватиме на курсах в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області з 10 квітня 2017 року;
- Кожухар В.М.- вчителів правознавства та трудового навчання свідоцтво № 2365 від 11.11.16 р., видані Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.;
- Кусій Т.І. – вчителів зарубіжної літератури, свідоцтво № 2253від13.10.16 р., вихователів, свідоцтво № 254 від 21.02.14 р. видані Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
3. Наслідки проведення атестації за 2016/ 2017 н.р:
Рішення атестаційної комісії Слобідського НВК:
- Коляско Т.І. відповідає займаній посаді, порушити клопотання перед атестаційною комісією вищого рівня відділу освіти Новоселицької РДА про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” та педагогічного звання „ учитель - методист”;
- Коляско Ю.С. відповідає займаній посаді, за результатами атестації присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;
- Кожухар В.М. відповідає займаній посаді, за результатами атестації підтвердити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст»;
- Кожокар Н.В. відповідає займаній посаді, за результатами атестації присвоїти кваліфікаційну категорії «спеціаліст другої категорії»;
- Кусій Т.І. відповідає займаній посаді, порушити клопотання перед атестаційною комісією вищого рівня відділу освіти Новоселицької РДА про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії” та про присвоєння педагогічного звання „старший учитель”
- Бушуляк І.В. відповідає займаній посаді, за результатами атестації присвоїти кваліфікаційну категорії «спеціаліст другої категорії».
4. Щодо організованого і високоякісного проведення атестації вчителів у 2016/2017 н. р. проведено :
² аналіз ходу проведення атестації педпрацівників за 2015/2016 н.р.,
визначені завдання на 2016/2017 н. р. ;
² розроблені заходи щодо підготовки та проведення атестації педпрацівників;
² видані накази „Про створення атестаційної комісії”, „Про проведення атестації педпрацівників у 2016/2017 н. р.”;
² складено план роботи атестаційної комісії;
² здійснено розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії;
² відбулося 4 засідань атестаційної комісії згідно графіка;
² проведені індивідуальні бесіди та консультації з учителями, що атестуються.
5.Нові форми роботи, які виникли під час атестації :
÷ здійснено діагностику утруднень методичної роботи вчителів, що атестуються по основним напрямкам діяльності вчителя за результатами якої оформлені діагностичні карти;
÷ пройшов місячник педагогічної майстерності «Ярмарок педагогічних ідей»;
÷ відбулися творчі звіти вчителів у вигляді презентації досвіду роботи та презентації блогів;
÷ проведено моніторинг якості навчально-виховного процесу з фізики, інформатики, зарубіжної літератури, англійської мови, правознавства.
6. Протягом атестаційного періоду вивчалася суспільна думка про визначення рівня професіоналізму вчителів, за результатами якої заповнені рейтингові таблиці, побудовані відповідні діаграми. атестовані мали змогу побачити себе з боку очима дітей, коллег /додатки додаються/.
7. Шкільні, районні методичні об’єднання значно підвищили фаховий рівень, педагогічну майстерність педагогів, що атестуються. Неодноразово виступали на засіданні педагогічної ради :
- Коляско Т.І. - «Компетентісний підхід на уроках фізики»;
- Коляско Ю.С. - «Робота з обдарованими дітьми на уроках інформатики»;
- Кожухар В.М. – «Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства і застосування методів інтерактивного навчання»;
- Кожокар Н.В. – «Створення на уроці умов для підвищення пізнавальної активності учнів»;
- Кусій Т.І. – «Розвиток творчих здібностей та пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури»;
- Бушуляк І.В. – «Впровадження інтерактивних методів, новітніх технологій навчання на уроках англійської мови».
8. Для вивчення системи роботи вчителів, що атестуються проводилися співбесіди, анкетування, відвідувалися уроки, виховні заходи, здійснювались контрольні заміри навчальних досягнень учнів, вивчалося науково – методичне забезпечення викладання предмету.
9. По НВК пройшов місячник педагогічної майстерності «Ярмарок педагогічних ідей». Відкриті уроки, виховні позакласних заходи, що пройшла по НВК протягом атестаційного періоду підвищила ефективність навчально – виховного процесу, сприяла розвитку творчої ініціативи педагогів, росту фахової майстерності молодих вчителів, виявила інноваційні підходи до організації навчально – виховного процесу.
№ п/п |
Дата |
Предмет |
Клас |
Вчитель |
1.
|
23.01 |
Тиждень фізики |
7-11 |
Коляско Т.І |
2.
|
23.01 |
Відкритий урок з фізики «Густина речовин» |
7 |
Коляско Т.І |
3.
|
06-10.02 |
Тиждень англійської мови.
|
5-11 |
Бушуляк І.В |
4. |
09.02 |
Відкритий урок з інформатики «ПР №8.Пошук інформації в Інтернеті.» |
9 |
Коляско Ю.С |
5. |
10.02 |
Відкритий урок Т.Г.Шевченко «Світає», «Вітала й весна», «Зоре моя вечірняя». |
2 |
Кожокар Н.В |
6.
|
13-17.02 |
Тиждень інформатики |
5-11 |
Коляско Ю.С |
7.
|
14.02 |
Відкритий урок з правознавства «Що таке сім’я і шлюб»
|
9 |
Кожухар В.М |
8. |
20-24.02 |
Тиждень зарубіжної літератури. Виховний захід «Відображення японських уявлень про красу в поезії митця» |
5-11 |
Кусій Т.І |
9. |
23.02 |
Відкритий урок із зарубіжної літератури «Маццо Басьо»(1644-1694).Хайку.
|
6 |
Кусій Т.І
|
10.
|
24.02 |
Відкритий урок з англійської мови«Професії». |
9 |
Бушуляк І.В |
11 |
07.03 |
Виховний захід «Мамині руки» |
2 |
Кожокар Н.В |
10. Згідно плану методичної роботи у проведені шкільні тижні і декади:
№ |
Предметний тиждень |
Термін |
Відповідальні |
1. |
Початкових класів |
28.11 – 02. 12 |
Бойчук Л.Н. Кожокар Н.В. Кожокар І.А. Бойчук А.І. |
2. |
Правознавства
|
05 –9.12 |
Кожухар В.М. |
3. |
Фізики |
23 -27.01 |
Коляско Т.І. |
4. |
Інформатики |
06– 10.02 |
Коляско І.С. |
5. |
Англійської мови |
13-17.02 |
Бушуляк І.В. |
6. |
Зарубіжної літератури
|
13 – 17.03 |
Кусій Т.І. |
11.Публікації вчителів у періодичній пресі:
Коляско Т.І. ділиться здобутками в навчально-виховному процесі через періодичну пресу у статтях «Про «Космічні» подорожі Слобідських школярів» у газеті «Слово правди» від 03.02.2017року № 04 та «Незабутня екскурсія» у газеті «Освіта Буковини» від 03.03.2017року № 09.
Бушуляк І.В. ділиться здобутками в навчально-виховному процесі через періодичну пресу у статтях «Семінар для молодих вчителів англійської» у газеті «Слово правди» від 27.11.2015 року № 28 та «У Слободі судили…англійську мову» у газеті «Слово правди» від 17.03.2017 року № 11.
Коляско Ю.С. ділиться здобутками в навчально-виховному процесі через періодичну пресу у статті «Технології в руках дітей – це наше майбутнє» у газеті «Слово правди» від 10.03.2017року № 10. Опублікував розробку позакласного заходу «Турнір знавців інформатики» на освітньому порталі «Супер урок».
12. Результативність роботи Коляско Т.І.:
а) ВР – 33%; ДР –30%; СР – 37%;ПР- 0%. Якість знань – 63%, успішність – 100%. Середній бал – 6,8;
б) Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах Її учні є переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики: 2012/2013.р. – ІІ, ІІІ місця; 2013/2014 н.р. – ІІ,ІІ,ІІІ місця; 2014/2015 н.р.- ІІІ, ІІІ місця; 2015/2016 н.р.- ІІІ місце; 2016/2017 н.р. - І місце в обласному конкурсу «Мирний космос».
Результативність роботи Коляско Ю.С. . :
а) ВР – 48%; ДР –29%; СР – 23%; ПР- 0%. Якість знань – 77%, успішність – 100%. Середній бал – 8,8;
б) Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Його вихованці є переможцями обласних конкурсів «Байт»:2015/2016н.р. – І,ІІІ місця; «Інформатик» - І,ІІ,ІІІ місця; 2016/2017н.р. – «Байт»ІІ,ІІІ,ІІІ місця; «Інформатик» - ІІІ місце; ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики: 2015/2016 н.р. – ІІІ,ІІІ місце; 2016/2017 н.р. – І, І місце; з інформаційних технологій ІІ етап: 2015/2016 н.р. – І,І місце; 2016/2017 н. р. – І місце; ІІІ етап – 2015/2016 н. р. – ІІІ місце; 2016/2017 н.р. –ІІІ місце;
в) Є переможцем ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2017» - І місце. Надає методичну допомогу вчителям НВК з питань застосування ІКТ у навчально-виховному процесі.
Результативність роботи Кожухар В.М.:
а) ВР – 20%; ДР –20%; СР – 60%;ПР- 0%. Якість знань – 40%, успішність – 100%. Середній бал – 7,8
б) Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Його вихованці є переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства: 2012/2013н.р. – ІІІ місце; 2013/2014н.р. - ІІІ місце; 2014/2015н.р. - ІІІ місце; 2016/2017н. р. – ІІІ місце.
Результативність роботи Кожокар Н.В.:
На уроках опрацьовує з дітьми великий обсяг матеріалу, при цьому використовує різні види роботи: індивідуальне, фронтальне опитування, роботу в групах , роботу з підручником. Для розвитку творчого мислення учнів застосовує різні типи інтегрованих уроків. Її двоє вихованців є переможцями Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок осінній - 2016» та отримали Золоті сертифікати. Результативність роботи Бушуляк І.В.:
а) ВР – 33%; ДР –36%; СР – 31%; ПР- 0%. Якість знань – 69%, успішність – 100%. Середній бал – 7;
б) Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Її вихованці є переможцями І етапу - І м. 2016/2017 н.р. та учасниками ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів БМАН учнівської молоді, членів наукових товариств, та переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови: 2016/2017н.р. – ІІІ місце.
Результативність роботи Кусій Т.І.:
а) ВР – 47%; ДР –30%; СР – 23%;ПР- 0%. Якість знань – 77%, успішність – 100%. Середній бал – 9;
б) Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими дітьми, готує школярів до участі у предметних олімпіадах та конкурсах. Її вихованці є переможцями І етапу - І м. 2016/2017 н.р., та учасниками ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів БМАН учнівської молоді, членів наукових товариств Її учні здобули перемогу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з зарубіжної літератури: 2011/2012 н.р. – ІІІ місце; 2012/2013 н.р. - ІІІ місце.
- 862 перегляди