Кейс - урок у 4 класі
Як поліпшити освітній процес та зацікавити здобувачів освіти? Знайти нові форми проведення уроків!!! Звісно, класичні уроки вже давно перевірені часом і їх значення не можна недооцінювати, але і нові підходи варті уваги. Особливо це стосується кейс-технологій, які останнім часом використовуються все активніше. Дана технологія цілком відповідає вимогам НУШ, ідеально вписуючись в концепцію сучасної освіти.Мета застосування кейс-технології на уроці – не передача учням знань в готовому вигляді, а самостійне їх добування в ході дискусії.
19.02.2020 року вчителем початкових класів Кожокар Іриною Анатоліївною, переможницею І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» в номінації «Початкові класи» проведений кейс-урок.
Урок з математики та літературного читання сприяв розвитку ключових компентностей: спілкування державною мовою, математичної грамотності, компетентності у галузі природничих наук, навчання впровдовж життя, ініціативність та підприємливість.
Учні на кейс- уроці активно працювали у групах заради вирішення проблемного питання. Використані форми і методи дозволили сформувати високу мотивацію до навчання.
Ірина Анатоліївна зуміла дати відповідь на головні питання: як поєднати теорію з практикою і знання з компетенціями.
- 604 перегляди