2020/2021 рік математичної освіти в Україні

Поділіться статтею з друзями: 

   

            Німецький математик Фелікс Гаусдорф любив наголошувати, що в математиці є щось таке, що викликає людське захоплення. Дійсно! Числа – зачаровують, задачі – дисциплінують, невирішені завдання – мотивують. Сьогодні, коли здається, що стабільності немає ніде, на допомогу приходить математика.

            30 січня 2020 року президент України Володимир Зеленський підписав Указ «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні». План року математичної освіти передбачає заходи, покликані забезпечити рівний доступ учнів до вивчення математики і застосування сучасних технологій навчання математики, удосконалити ресурсне забезпечення освітнього процесу, підвищити мотивацію школярів до вивчення математики та її застосування в житті, а також популяризувати математичну освіту.

            У Слобідському НВК Рік математичної освіти розпочався у жовтні. Щоб «підігріти» інтерес учнів до вивчення математики, ми розгадували кросворди, розв’язували логічні задачі та головоломки, грали в ігри, проводили вікторини. Окрім цього, ми приділили багато часу ознайомленню з біографіями та здобутками видатних математиків, говорили про перспективи розвитку науки та можливості реалізації себе у цій сфері. Цікаво було дізнатися більше про історію походження математичних знаків та «математичні» новинки.

 

            Під час десятихвилинок на уроках математики, учні мали можливість представити свої проєкти: повідомлення про цікаві факти з життя та діяльності науковців; самостійно підготовлені ребуси, кросворди, головоломки; серії плакатів та стінгазет на математичну тематику.

            Математика – цікава наука! І на кожному уроці ми намагаємось це доводити (як справжню теорему ☺). Важливо, щоб учні усвідомлювали, що сьогодні математика – потрібна та перспективна галузь знань. Саме тому важливо заохочувати та мотивувати, зацікавити та допомагати.

            Найближчі плани у нас грандіозні!

  • підготовка до ЗНО та ДПА як важлива складова математичної освіти;
  • робота над індивідуальними та колективними проєктами;
  • дослідження історії розвитку математичної науки;
  • обговорення майбутнього науки;
  • проведення різноманітних заходів для заохочення вивчення математики.

На перший погляд  може здатись, що цифри, аксіоми, теореми та інтеграли – це не цікаво та одноманітно. Але! Яка ще наука може вам запропонувати чаруючі графіки функцій, варіативність рішень, можливості для самореалізації, фантастичні перспективи та таку кількість знаків після 3,14 ☺.