Кіндер-лото
Педагогічна гра “Кіндер – лото”
(із досвіду роботи з молодими педагогами Слобідського НВК Новоселицького району, директор НВК Коляско Т.І.)
“Кіндер” – в перекладі з німецької – дитина , і ми знаємо, що це унікальний витвір природи із феноменальними здібностями, від якого можна чекати різноманітних несподіванок. Але нам до цього не звикати, тому сьогодні увазі присутніх пропонується гра “Кіндер – лото”.
З усіх кіндерів, які є у цій коробці – сюрпризів, треба вибрати іменовані буквами і розмістити їх у правильній послідовності. Отриманий шифр і стане ключем до початку гри.
Отже, ключовим словом нашої гри є слово ПОКЛИКАННЯ, адже саме воно необхідне в педагогічній роботі, бо маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум і щастя.
П – Кросворд
О– Перший вчительський мільйон
К 1 – Педагогічна показуха
Л - Ситуації
И – “Сто порад”
К2 – Зроби сам
А - Зроби сама
Н1 – Вчимося у них
Н2 – Якби я був (була)
Я – Чорний ящик.
Відкриваючи кіндери, ми завжди чекаємо чогось незвичайного, цікавого. Отож, давайте подивимось кіндер – П. Право його відкриття надаємо з легкої руки першому учаснику гри. Отож, кросворд. Час для розгадування – 3 хв.
По горизонталі:
1 – сукупність отриманих на практиці навичок і прийомів виховання і навчання;
3 – здібності, що забезпечують можливість найбільш успішно, творчо виконувати ту, чи іншу роботу;
5 – основна форма роботи з учнями у школі;
6 – адміністративна особа загальноосвітньої школи.
По вертикалі:
2 – письмове посвідчення про закінчення навчального закладу;
4 – шкільний предмет;
7 – навчальний рік у вищій школі.
Молодці, добре справилися. Ви дали вичерпну відповідь, і на черзі у нас кіндер -О.
“Перший вчительський мільйон”
Сьогодні гра буде особливою, адже вона для молодих вчителів. А особливістю її буде те, що вона безпрограшна і ми не будемо називати суми вашого виграшу.
Але все ж таки, я дозволю собі пригадати правила гри. Вам будуть дані 8 запитань і 4 варіанти відповідей. До Ваших послуг три підказки:
50:50, дзвінок другу і допомога залу.
Отож, запрошую до гри вчителя фізкультури.
1. У якому виді спорту олімпієць може завоювати більше всього медалей?
а) біатлон;
б) фігурне катання;
в) гімнастика;
2. Якому богу присвячувались Олімпійські ігри в Стародавній Греції?
а) Аіду;
б) Зевсу;
в) Гермесу;
3. Перші Олімпійські ігри у Стародавній Греції проводились по одному виду спорту. Якому?
а) біг;
б) плавання;
в) стрільба з лука;
4.Де живе давня традиція, згідно якої, молода дівчина, яка виходить заміж, обов’язково отримує у придане шахмати?
а) Китай;
б) Індія;
в) Англія;
5. Що сталося б з нашою Землею, якщо б вона раптом зупинилася?
а) полетіла б у космічний простір;
б) впала б на Сонце;
в) розпалася б на уламки;
6. Що в Стародавній Греції називалось Олімпіадою?
а) товариська зустріч;
б) період між Олімпійськими іграми, рівний 4 рокам.
в) спортзмагання;
7. Кому присвоюють престижне для альпіністів звання “Сніговий барс”?
а) тим, хто побував у Альпах;
б) тибетцям;
в) тим, хто 4 рази підкорив висоту 7 тис. м;
г) тим, хто підкорив Північний Полюс.
8. За традицією, що народилася сотні літ назад в місті Бабікан на о. Ява в Індонезії, проводяться матчі “вогняного футболу”. Перед грою, те, що служить м’ячем, вимочують у гасі і підпалюють. Матч відбувається вночі. Граючи босими, футболісти демонструють свою сміливість і вміння вийти із поєдинку цілими і неушкодженими. І так, що служило м’ячем у “вогняному футболі?”
а) кокосовий горіх;
б) шкіряний м’яч;
в) голова померлої тварини;
г) ананас.
Дякуємо за участь у грі. Запрошуємо наступного гравця – вчительку української мови і літератури.
1. Якого кольору було перше чорнило?
а) фіолетового;
б) чорного;
в) синього;
г) червоного.
2. Визначте логічний ряд: І.П.Котляревський, М.В.Гоголь, Л.І.Глібов, В.Р.Короленко.
a) улюблені письменники укр. народу;
б) створювали казки;
в) вчились в одному і тому ж закладі;
г) народились на Полтавщині.
3. Яке слово у Біблії повторюється 46 тис. 227 раз?
а) я;
б) але;
в) і;
4.Кому із видатних письменників України і Росії встановлені пам’ятники у Нью-Йорку?
а) Т.Шевченку і О.Пушкіну;
б) І.Франку і С.Єсеніну;
в) Л.Українці і М.Лермонтову;
г) О.Довженку і А.Чехову.
5. Із якої мови прийшло до нас слово “гусар”?
а) французької;
б) угорської;
в) іспанської;
г) турецької.
6. Одна із форм спілкування молоді у минулому - це українські вечорниці. А яка була головна мета вечорниць?
а) поспівати пісень;
б) дівчата демонстрували перед хлопцями свою майстерність у рукоділлі.
в) пригощання стравами;
г) залицяння молодих людей.
7. Яку таблицю, за порадою психологів, зняли в паризькому метро, після чого зменшилася кількість самогубств?
а) обережно небезпека;
б) не курити;
в) виходу немає;
г) уступи місце.
8. Фіжми – спеціальні пристосування жіночого туалету XVІІІ ст. у вигляді широких каркасів, які одягали під плаття, щоб воно стало широким і пишним. А із чого їх виготовляли?
а) дроту;
б) дерева;
в) лози;
г) китового вуса.
Кіндер К 1 – Педагогічна показуха
Наше життя вирує у щоденному спілкуванні з дітьми. А щоб воно було яскравішим, насиченим, емоційним, нам допомагають міміка і жести. Жест, безумовно, - важливий знак спілкування. Він допомагає правильніше, точніше зрозуміти співбесідника, або в деяких випадках, коли ми не знаходимо потрібних слів, він може виступати єдиним засобом спілкування. І так, Вам пропонуються картки із зазначенням жестів. Ваше завдання – показати жест, щоб його змогли відгадати наші глядачі.
- Похвала
- Перемога
- Погроза
- Дружня прихильність
- Вдячність
- Задоволення
Кіндер Л.
Ніхто з нас, напевно не любив екзамени. Неспокійна це штука. І готуватись треба і читати багато. Але часто екзамени “підкидує” саме життя. І списати ні в кого, і порадитись не можемо. Є тільки те, що набуте своїм досвідом. І так - ситуації.
Шановних колег, попрошу бути в ролі експертних суддів і проаналізувати відповіді молодих педагогів.
Ситуація 1.
На вашому уроці дев'ятикласники самостійно складають опорний конспект по темі. Раптом піднімається один учень і говорить, що не хоче виконувати це завдання, бо воно йому нецікаве. Учителька спочатку розгубилася, а потім сказала:"Що ж, не хочеш працювати,то й не треба, але й ти мені на уроці не потрібний". А як би ви вчинили в даній ситуаціії?
Ситуація 2.
Учні 6 класу викинули через вікно з кабінету математики роздаткові картки. Помітивши це, класний керівник зібрав їх і зайшов до класу. Не знайшовши винуватця,він прочитав їм мораль про повагу до чужої праці і на цьому все скінчилося. Як ви розцінюйте дії класного керівника? Як би ви вчинили в даній ситуації?
Ситуація 3.
Між двома вашими вихованцями виник конфлікт, який негативно впливає на позитивний емоційний фон класного колективу. Кожен з учнів звертається до вас окремо за допомогою і підтримкою його в конфліктній ситуації. Ваші дії.
Ситуація 4.
Учень ігнорує ваші поради й вказівки,робить все по-своєму, не звертаючи уваги на зауваження, не виправляючи того,на що ви йому вказуєте. Як ви вчинити з цим вихованцем надалі?
Ситуація 5.
Учень з крейдою і ганчіркою відповідає біля дошки. Оцінка середнього рівня - 4 бали. Учень вкрай незадоволений. Перш ніж сісти за парту,він кидає ганчірку на поличку дошки, але вона падає на підлогу. Ваші дії.
Ситуація 6.
Сьогодні за планом - тематична атестація. В цей день у одного з учнів класу День народження. Хлопчик прийшов до школи святково одягнений, щасливий,, пригостив однокласників цукерками, і не готовий до тематичного оцінювання. Як вийти вчителю з даної ситуації?
Кіндер И - “Сто порад”
Діяльність учителя – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці і обдаровує щастям творення людини. Щодня – пошук, щодня несподіванки.
У педагогічній роботі завжди стануть у пригоді поради В.Сухомлинського. А чи знаєте Ви їх?
1.Як запобігти виснаженню нервових cил у процесі повсякденної діяльності ?
2. Де брати час ? Доба має тільки 24 години…
3.Як перевірку виконання домашніх завдань зробити ефективною розумовою працею ?
4. У чому таємниця інтересу ?
5. Які якості треба мати педагогу як вихователю ?
6. Як добитися, щоб учні були уважні ?
Кіндери К і А - Зроби сам (сама)
За влучним висловом Макаренка, гра для дитини має “те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба”. Тож зараз пропонуємо Вам на хвилинку повернутися в дитинство і погратися. Ваше завдання – зібрати іграшку і присвятити їй віршовані рядки.
Кіндер Н1 – Вчимося у них
Всім нам добре відома наукова спадщина видатних педагогів та новаторів. ЇЇ ми використовуємо у своїй педагогічній діяльності. І тому я думаю, що Ви правильно вкажете автора кожної праці, з’єднавши їх прямими лініями.
Онищук “Педагогічна поема”
Іванов “Коли вчитися легко”
Савченко “Виховувати колективістів”
Макаренко “Лист до сина”
Сухомлинський “Сучасний урок у початкових класах”
Лисенкова “Типологія і структура уроків”
Кіндер Н2 – Якби я був (була)
Мрії окрилюють і звеличують людину, дають поштовхи у розвитку життєвих сил. Але чомусь в дорослої людини не завжди вистачає часу на це. Нехай винятком буде ця мить. Дайте волю Вашій уяві і фантазії і продовжіть думку:
Як би я була Королевою Англії…
Як би я була Попелюшкою…
Як би я була фотомоделлю…
Як би я була чарівницею….
Як би я був міністром освіти…
Як би я був Арнольдом Шварценегером…
Давайте подивимося, що підготував нам останній кіндер.
Кіндер Я – Чорний ящик
Те, що є в чорному ящику, належатиме Вам, але за однієї умови: Ви повинні відгадати, що там знаходиться. А там є те, що отримують за працю як винагороду ( сертифікат молодого педагога та солодкі лаврові вінки).
- 1006 переглядів