ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ

Поділіться статтею з друзями: 

    25 січня 2021 р. ми розпочали очне навчання у ІІ семестрі  активною участю у Інженерному тижні. Це  - проєкт  для учнів молодших,  середніх  та старших класів,  покликаний  зацікавити учнів наукою  і дати їм поштовх  до розвитку  власного  інженерного  потенціалу. Виконуючи  різноманітні  інженерні завдання,  ми побачили  як  з  ідей народжуються рішення,  а  з мрій - винаходи.  У  декого  пробудилася  цікавість,  а  у інших  вона  ще  більше  розвинулася. 

    Problem solving. Тема, яка об’єднує всі завдання цього інженерного тижня. В кожному із завдань учні змогли  визначити ту проблему, з якою в минулому стикнулися, або яку й сьогодні продовжують вирішувати інженери і яку потрібно буде вирішити їм самим. Від великих до маленьких, від таких, які бачать усі, до зовсім непомітних.  І ось, як у нас вийшло...

ПОНЕДІЛОК

Десятикласники обговорювали Глобальні проблеми людства та дізнавалися як інженери допомагають їх вирішувати. А також вирішили приєднатися до Міжнародної асоціації Інженерів без кордонів та посприяти збільшенню запасів чистої води на нашій планеті за допомогою ДИСТИЛЯТОРІВ власного виробництва.

  Учні 4 класу теж долучилися до до цієї цікавої роботи, а саме готували проєкт «Що там в окені?» Це завдання допомогло зрозуміти масштаби забруднення планети, зокрема океанів, побачити проблему на власні очі. 

  Учні 5, 7, 8, 10 класів виготовляли "Паперові маски". Маска - одна з речей, яка може допомогти захиститися від коронавірусу.

Дев'ятикласники дізнавалися "Як ми чуємо...", створюючи і випробовуючи "Модель вуха".

Учні 11 класу конструювали МАРСОХІД і випробовували його амортизаційну систему для мягкої посадки на сусідню планету.

Восьмикласники створювали "аквалангістів", пірнали разом з ними в океанічні глибини та піднімалися на поверхню.

ВІВТОРОК

Третьокласники з радістю долучилися до інженерного тижня, який проходить у нашому НВК. Учні виготовляли іграшку "Круть-верть". На прикладі цієї іграшки ми поговорили не просто про рух, а й про таку його характеристику, як пластичність. А ще змогли дослідити змішування кольорів.

Було цікаво, весело та пізнавально!

Зимовий ранок був морозним, але без снігу.Тому учні 7 класу вирішили зробити "Штучний сніг". Зліпили сніговиків.

https://youtu.be/i08kNJcI0mA

Дев'ятикласники на уроці хімії навчилися виготовляти "Санітайзер для рук". Ми активно боремося з вірусами!

СЕРЕДА

Активно триває Інженерний тиждень. Ми продовжуємо творити, конструювати і випробовувати. Пізнаємо таємниці природи і її фундаментальні закони. Усе дивує своєю красою і гармонією! У цьому переконалися учні 9 класу, конструюючи КАЛЕЙДОСКОП та паперову пружину СЛІНКІ.

Наш КАЛЕЙДОСКОП https://youtu.be/kqlHFWAFu3Q

Пружина СЛІНКІ https://youtu.be/amA3D04kX6o

А ще цікаво було поекспериментувати і дізнатися, як падає справжня спружина "слінкі".

https://youtu.be/9Pdsw97f_mk

У космічні мандри відправилися три екіпажі космонавтів-семикласників на власних сконструйованих ракетах. І хоча подорожі космічними просторами були з крутими віражами та все ж таки приземлення відбулося успішно!

https://youtu.be/2vgBga__AFo

Учням 10 класу відомо,що ДНК є носієм генетичної інформації. Вони провели експеремент "Побач ДКН".

Спробували виділити ДНК банана і роздивилися під мікроскоп.

Восьмикласники провели експеримент "Гнучка кістка. Крихка кістка".З віком щільність кісток знижується. Вони стають більш крихкими, і ймовірність переломів зростає, особливо в ділянці стегон, хребта і зап'ястя. Це явище називається остеопорозом. Експеремент проводили з променевою та ліктьовою трубчастою кісткою,вийнятою з крила курки. Залили розчином і залишили на 3 дні. Потім спробують зігнути кістки і скрутити в кільце.

Найменші учні початкової школи, прийнявши участь в інженерному тижн,і виготовили власноруч паперові захисні маски. Діти ще раз переконалися у важливості захисної маски та зрозуміли, що творити щось власноруч не тільки цікаво, а й корисно для здоров'я!!!

Учні третього класу добре засвоїли навички роботи із конструктором LEGO. Школярі знайомляться з основами фізики.

Вони вчаться враховувати вагу, розмір, баланс. Дізнаються про пристрої техніки, яку вони конструюють, її складові частини.

Наші восьмикласники розпочали роботу по облаштуванню метеорологічної станції у НВК. Вони сконструювали дуже чутливий барометр і успішно провели його випробовування у звичайних умовах, поблизу батарей опалення та на підвіконнику при відчиненому вікні. Барометр чітко фіксував зміну атмосферного тиску із зміною температури. А ще наші талановиті учні змонтували насоси для надування повітряних куль, необхідних для спостережень за верхніми шарами атмосфери. ЦЕ ДИВО! Адже вдалося НЕВИДИМЕ зробити ВИДИМИМ!

ЧЕТВЕР

Чи можливо спіймати вітер? Другокласники змогли. Учні виготовили паперові "Вітрячки" та з задоволенням їх випробували. Крім того діти дізналися багато цікавої інформації де і як використовують силу вітру.

https://youtu.be/rPLzVEqf1jg

У час всесвітньої пандемії кожному, хто хоче себе уберегти від вірусів добре було б запастися РУКОЮ-МАНІПУЛЯТОРОМ. Це добре зрозуміли учні 11 класу і вирішили сконструювати її. Довелося провести перші випробовування. У нас добре вийшло!

https://youtu.be/xqapxtIMV_8

https://youtu.be/HRpqzxTSFYM

Кому також потрібна буде така РОБОТИЗОВАНА РУКА - звертайтеся, ми допоможемо!

https://youtu.be/tu7j7Ko-AUc

Повернувшись із космічних мандрівок, семикласники вирішили не зупинятися на досягнутому. Вони здійснили навколоземну подорож. Для цього, щоб переміщатися по суші, юні дослідники сконструювали реактивні автомобілі, а для плавання водами світового океану - виготовили судно на повітряній подушці.

https://youtu.be/rKWGD01TLoA

https://youtu.be/jUXATL_7prM

Щоб прикрасити похмурий зимовий день яскравими барвами, десятикласники із сонячних промінчиків добули веселку. Для цього вони власноруч виготовили спеціальний прилад – СПЕКТРОСКОП. Захоплююче природнє явище поселилося тепер у нашому фізичному кабінеті!
 

П'ЯТНИЦЯ

З учнями 11 класу проведено урок на тему "Глобальні проблеми, і як інженери допомагають їх вирішувати". Одинадцятикласники дізналися, які проблеми належать до "Глобальних проблем людства" і як досвідчені інженери допомагають їх вирішити. Виконуючи домашнє завдання , учні проаналізують, які з проблем актуальні для України та які рішення можуть бути застосовані для їх подолання у майбутньому.

Зазвичай ми пропонуємо дітям готові іграшки та вироби. І так привчаємо їх бути споживачами, а маємо робити - творцями. LEGO є засобом розвитку творчого потенціалу дитини. У 6-7 років конструктор допомагає дитині розвивати дрібну моторику рук. Потім ці навички відходять на другий план, і вже можна казати про вивчення основ механіки і фізики, що стосується механізмів та їх взаємодії. Учні 1 класу дуже винахідливі та творчі. З конструктором LEGO працюють тільки перший рік, але дуже вправно створюють нові моделі та механізми. Одним словом- майбутні інженери!

Інженерний тиждень - це круто!!! Ми намагалися створювати такі умови для учнів, щоб їм хотілося дізнаватися щось нове і навчатися чомусь уже старому та істинному. Інженерний тиждень в цьому нам допоміг.
Для вчителя  найкращий показник  роботи - це гарний настрій дітей, іскорки зацікавленості в їх очах. Саме це  ми побачили  під час проведення ІНЖЕНЕРНОГО  ТИЖНЯ!