Підсумки ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ
Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії — найкращий мотив для розвитку творчості учнів та реалізація їхнього інженерного потенціалу.
За невеликий час діти зрозуміли, що фізика та хімія — не сухі науки, а захопливий, дивовижний, незвіданий світ. Результати деяких досліджень помітними стали через декілька днів. Зокрема восьмикласники провели експеримент "Гнучка кістка. Крихка кістка".Через три дні дістали кістку з банки, яка була залита оцетом. Промили її. Спробували зігнути. Гнеться... І скрутили її в кільце. Зробили висновок, що одна група речовин відповідає за твердість і міцність, а інша - за гнучкість та пружність.
А ще між учнями 10 класу відбулися інженерні змагання "Cup challenge 2.0" та "Швидкий як гусінь". Десятикласники перемагали не тільки один одного, а й здобули перемогу над самими собою — саме ці перемоги даються нам найскладніше і є найціннішими!
Враження тільки позитивні. Це те, що потрібно для активізації пізнавальної активності учнів після канікул та довготривалого онлайн спілкування. Щодня наші класи перевтілювалися у мейкерські та дослідницькі лабораторії, у яких відбувалося вирішення інженерних й експериментальних задач, проводилися видовищні експерименти, де діти самі намагалися пояснити, чому так відбувається, не тільки слідкували за ходом експериментів, а повністю занурювалися у процеси, під час яких наука набуває практичного застосування. Цікаво було спостерігати як учні по-різному підходили до виконання завдань: вимірювали, дискутували, доводили як краще і швидше зробити й отримували дивовижні результати! Усі учасники Інженерного тижня були відзначені СЕРТИФІКАТАМИ.
https://youtu.be/DEQuGvM3H3Y
Чекаємо нових цікавих завдань, щоб на наступний рік спробувати себе знову у ролі ІНЖЕНЕРІВ!!!!
- 500 переглядів