Правила для здобувачів освіти

Поділіться статтею з друзями: 

 

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ  ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Права і обов’язки здобувачів освіти НВК

 Учень має право:

– на освіту, що здійснюється високопрофесійними вчителями;
– розвивати у НВК свої здібності та таланти;
– брати участь в конкурсах, олімпіадах, конференціях тощо;
– вносити пропозиції з питань організації та умов навчального процесу, відпочинку та побуту учнів;
– зберігати індивідуальність, бути особою, яку поважають як особистість, що має свій власний стиль у поведінці та діловий стиль в одязі;
– вільно висловлювати свої думки та переконання, шукати, отримувати та передавати інформацію різними засобами;
– обирати та бути обраним у органи шкільного самоврядування.

При реалізації своїх прав учень повинен виконувати встановлені правила поведінки учнів, внутрішнього розкладу, статут НВК, систематично та глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками, уміннями, дотримуватися моральних та етичних норм, дбайливо ставитися до шкільного майна.

Кожен учень зобов’язаний:

 · виконувати статут та закони НВК;

·систематично і глибоко оволодівати знаннями, практичними уміннями й навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

· виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;

· у НВК приходити охайним, дотримуватись санітарно-гігієнічних норм;

· систематично відвідувати уроки;

· у разі пропуску занять у день прибуття до НВК класному керівнику подавати документ, що пояснює причину відсутності на уроках; · берегти шкільне майно, не псувати його;

· сміття викидати лише до урн, поважати працю прибиральниць;

· при вході дорослого до класу привітати його, піднімаючись з місця;

· дотримуватись етичних норм поведінки; забороняється вживати нецензурну лексику;

· під час перерви поводити себе чемно, не бешкетувати, не бігати;

· неухильно виконувати правила техніки безпеки.

 

Пам’ятка ділового стилю одягу 

·Перше правило – спільне для всіх: діловий стиль передбачає повну відсутність джинсового одягу.

· Одяг кожного юнака повинен складатися з класичного ділового костюма або класичних штанів та сорочки з краваткою.

· Не допускається наявність в одязі спортивних деталей (кросівок, футболок, балахонів).

· Одяг дівчини –  шкільна форма, або світла блузка і піджак, спідниця до колін або класичні темні штани.

· В одязі дівчат не може бути яскравих, прозорих, строкатих блузок, коротких спідниць тощо.

· Зачіска – частина ділового стилю. Слідкуйте за охайністю вашого волосся!

Прохання до всіх: дотримуйтеся ділового стилю одягу, адже ваш зовнішній вигляд – це важлива складова іміджу нашого НВК!

Пам'ятка "Хочу сподобатися"

Що ж справляє найбільше враження на людину при знайомстві?

1. Перше, що впадає в око, - це зачіска, яка може цілком змінити обличчя. Тому якщо ви хочете, щоб на вас звернули увагу в гуті людей, - змініть зачіску, а ще завжди дбайте про своє волосся, щоб справляти гарне враження.

2. Після зачіски ми звертаємо увагу на очі, які, як відомо, - дзеркало душі. Очі можуть бути добрими, холодними, променистими, хитрими, злими, лагідними тощо. Вони ніби налаштовують на певний лад: довірливий, напружений агресивний. Стежте за тим, які почуття випромінюють ваші очі.

3. Безумовно, нас дуже приваблює усмішка людини, особливо якщо вона лагідна і привітна, а не зла й іронічна. Якщо хочете сподобатися людині - усміхайтеся, вчіться усміхатися, робіть спеціальні вправи перед дзеркалом. Усміхайтеся - це не боляче!

4. Бідність міміки створює враження понурості, непривітності. Звертайте увагу на динамічність власної міміки, не бійтеся виражати обличчям свої найкращі почуття.

5. У кожної людини є також певна манера поведінки, жести, хода, рухи тіла. Намагайтеся уникати рухів, що можуть відвернути від вас людей.

6. Дуже важлива мова. Те саме можна вимовити привітно й шанобливо, а можна - злісно й сердити. Простежте за своїми інтонаціями, і ви побачите, як одразу зміниться ставлення до вас.

7. Одяг людини теж впливає на її сприйняття. Ним ми можемо виражати своє ставлення - повагу чи неповагу.

8. Здавна відомо, що перше враження є найсильнішими. Воно надовго зберігається у свідомості. Тому легше одразу справити перше позитивне враження, ніж потім його переробити. І перш ніж зустрічатися з людьми, подбайте про те, яке враження ви на них справите.