Напрямки діяльності

Поділіться статтею з друзями: 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

І. Навчально-пізнавальний центр
1. Складання списків учнів, які отримали незадовільні оцінки протягом місяця.
2. Звітування старостату про успішність учнів 5-11 класів.
3. Участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів.
4. Проводить рейд-перевірку “Шкільний портфель”.
5. Веде боротьбу з пропусками уроків.

МІГ “Знання “

- організовує роботу консультаційних груп з предметів для учнів із низьким рівнем успішності;
- збирає і систематизує інформаційні матеріали про рівень успішності в кожному класі;
- проводить рейд-контроль за відвідуванням та підготовкою до уроків;
- подає інформацію “Голос чергового”.

ІІ. Спортивно-оздоровчий центр

1. Забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я.
2. Пропагує здоровий спосіб життя.
3. Організовує роботу спортивних секцій, груп здоров’я.
4. Проводить спортивні ігри на перервах та після уроків.

“Санпост”

- контролює санітарний стан НВК, класів, дотримання гігієнічного режиму в їдальні;
- проводить санітарно-освітню роботу серед учнів.

Група “Здоров’я”

- залучають учнів та батьків до спортивно- масової та фізкультурно-оздоровчої діяльності у вільний від навчання та роботи час.

ІІІ. Центр корисної діяльності

1. Проводить у НВК профорієнтаційну роботу, виховує в учнів інтерес та повагу до майбутньої професії.
2. Піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, людей похилого віку.
3. Охороняє навколишнє середовище, дбає про збереження шкільного майна.
4. Організовує трудові операції, десанти.

Штаб “Живи, книго!”

- формує в учнів культуру читання та дбайливого ставлення до книги, зокрема підручника;
- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників у класах;
- організовує роботу “книжкових лікарень”, проводить бесіди з питань дбайливого ставлення до книги, проводить місячники, тижні, бібліотечні години.

МІГ “Юні майстри”

- сприяє формуванню творчої, працелюбної особистості, дбайливого господаря;
- бере участь у проведені поточного ремонту НВК;
- організовує десант з ремонту меблів, утеплення вікон на зиму, генерального прибирання приміщень
 

ІV. Центр творчого розвитку

1. Організовує естетичне виховання учнів.
2. Організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек.
3. Залучає дітей до скарбниці народної творчості, національної культури.
4. Оформляє альбоми до пам’ятний дат, традиційних свят школи.

V. Правовий центр

1. Організовувати чергування у місцях масового відпочинку.
2. Здійснювати індивідуальне шефство над дітьми, схильними до правопорушень.
3. Організовувати тематичні вечори на правову тематику.
4. Обговорювати на зборах і засіданнях питання покращення організації роботи по пропередженню правопорушень неповнолітніх.
5. Випускати сатиричні газети для впливу на учнів, що здіснюють антигромадські вчинки.

Правовий лекторій

- виступати з лекціями перед учнями НВК на правову тематику;
- організовувати тематичні вечори на правову тематику.

Центр дисципліни і порядку

- організовувати чергування у місцях масового відпочинку;
- проводити рейди “Урок”, “Канікули”, “Нічне село”, “Діти вулиці”.